Beste Odido,
8 januari 2024 heb ik een glasvezel abonnement afgesloten bij jullie en mijn vorige provider opgezegt. Kleine voorbereiding op dat ik mogelijk tijdelijk (paar dagen/weekje) geen internet zou hebben meegerekend.
We zijn nu een dikke maand verder + 6 vouchers en ik heb nog steeds geen internet en heb er momenteel vrij weinig vertrouwen meer in.
16 februari zou Delta op z’n vroegst de verbinding tot stand kunnen brengen en 19 februari is er een monteur van Guidion geweest (en alles keurig aangesloten) maar gaf hij aan dat er geen verbinding tot stand komt. Tevens staat het Nokia-apparaatje in Alarm..
Nu heb ik een heleboel telefoontjes gepleegd met Odido en lijkt het maar niet door te zetten, ik heb zelfs een telefoontje met Delta gepleegd maar die stuurt mij ook weer terug naar Odido..
Ik ben eigenlijk het bellen en overal achteraan zitten wel een beetje zat en wil dat die verbinding tot stand gebracht wordt + geen vouchers meer want dat is de oplossing natuurlijk ook niet met alle apparaten thuis. Ik hoop dat hier nu eens met SPOED wat geregeld kan worden...
Groet,
Dennis en Marissa