Ik ben al een aantal jaren tevreden klant bij T-Mobile, en zit ook met meerdere abonnementen op één adres. Mijn vriendin heeft om die rede ook haar abonnement verlengd bij jullie. Ik wilde ook onze glasvezel aansluiting verlengen (ik haal nu 500/500) om van jullie klantvoordeel te kunnen profiteren. Echter spreek ik net een medewerker waar ik van hoor dat 100/100 het maximaal haalbare is (terwijl ik nu echt 500/500 haal). Ik terug naar de site, opzoeken waar ik mijn veronderstelling vandaan heb gehaald: Ligt er al wel glasvezel in jouw straat?(Dit is het geval) Dan is de hoogst mogelijke snelheid een razendsnelle 1000 Mbit/s! Dit geldt alleen als je T-Mobile Thuis combineert met een mobiel Go Unlimited abonnement en de snelste snelheid hebt aangezet in je bestelling of in My T-Mobile Thuis.
Bovenstaande tekst is dus uiteindelijk niet haalbaar. Ik baal daar van. De klantenservice geeft KPN de schuld, maar ik ben benieuwd wat de oplossing is, en of die er überhaupt komt. Zou zonde zijn dat ik nu klantvoordeel mis loop (ik kan namelijk niet mijn huidige 500/500 T-Mobile glasvezel overzetten naar 25 euro Go Unlimited en 25 euro glasvezel thuis).
Is er al zicht op een oplossing?
Beste antwoord door Jason van Odido
Bekijk origineel