Hoi!
Ik ben nu bijna een jaar aan het wachten van mijn Glasvezelaansluiting. Naardat T-Mobile extensief reclame hiervoor had gemaakt en ik via de glasvezel-check vast stelde dat mijn huis geschikt voor glasvezel was, heb ik meteen in Januari 2021 de bestelling uitgevoert.
Helaas was in April nog steeds geen glasvezel opgeleverd. In de zomer gebeurde ook niks.
Ondertussen zag ik al een paar keer bouwvakkers voor mijn huis kabels leggen. Maar blijkbaar niet voor T-Mobile?
Een tijdje geleden kreeg ik dan door T-Mobile volgende reactie op een nieuwe aanvraag van mij:
“Bedankt voor alle gegevens! Ik ben direct voor je gaan kijken en het lijkt erop dat de eerst mogelijke leverdatum van het Glasvezel rond 01-10-2022 ligt. De reden dat het nog even duurt is omdat de netwerkbeheerder nog bezig is met het aanleggen hiervan. Zodra ze klaar zijn met het leggen van het Glasvezel zal de netwerkbeheerder contact met je opnemen om dit naar binnen toe te trekken.“
Er moet nog steeds kabel gelegd worden? Spannend.
In October 2022 dan is nog steeds niks gebeurt.
Een tijdje daarna, had ik dan nog een mailtje van de netwerkbeheerder. Blijkbaar ligt het bij de wijkcentrale Stuisenburg/Kralingen dat er een goedkeuring moet worden gedaan voor de aanleg?
Weet iemand wanneer dit nou eindelijk gebeurt?
Beste antwoord door Lisa
Bekijk origineel