Beantwoord

glasvezel hulp is ver te zoeken!

  • 9 April 2024
  • 6 reacties
  • 120 Bekeken

Ik zou afgelopen vrijdag worden teruggebeld i.v.m de status van mijn glasvezelaansluiting. Dit is niet gebeurd waardoor ik vanmiddag zelf weer ben gaan bellen. Ik ben in totaal 3 uur aan het bellen geweest! Odido die je maar door blijft sturen naar andere bedrijven. Ik heb uiteindelijk gebeld met kpn /odido/ glaspoort /open dutch fiber/ de aannemer in mijn dorp en de monteur in mijn dorp. Iedereen die mij kon vertellen dat dit probleem bij odido ligt maar hun blijven mij maar doorverwijzen. Conclusie is dat er na 3 uur bellen niemand voor mij wat kon betekenen en ik maar nog langer moet wachten. Ik wacht al 16 maanden ondertussen. Je mag tenslotte toch wel hulp verwachten als klant zijnde… Als het op deze manier moet dan stap ik zeker weer terug naar mijn oude provider. Ik hoop toch dat er nu eindelijk iemand is alles voor mij gaat uitzoeken dat ik duidelijkheid krijg. De glasvezelkabel zit al in de meterkast. Het netwerk is open voor Odido maar zij moeten de lijn reserveren. 

icon

Beste antwoord door Waqqas 9 April 2024, 22:17

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Mark101 

Van wie heb je nu een glasvezelaansluitpunt in de meterkast en zie je wel of geen glasvezel beschikbaar?

Kunnen andere providers wel leveren over glasvezel?

Momenteel zit er een kabel in de meterkast, deze is aangesloten op een kastje van kpn. Er staat dat er glasvezel beschikbaar is en zowel kpn als odido deze kabel kan gebruiken. Aangegeven door zowel kpn als glaspoort

 Hallo @Waqqas 

Weet je al wat meer?

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Mark101 

Ik ben ook een klant dus kan weinig voor je doen maar hier in mijn woonplaats kan ook de helft niet klant worden bij Odido maar wel bij andere providers (zelfde glasvezelkabel).

Reputatie 3

Heb je een aanvraag gedaan of werd er toen gezegd dat odido niet kan leveren? Het is namelijk niet moeilijker dan een bestelling plaatsen en het wordt geregeld, kun je geen bestelling plaatsen dan kan er niet geleverd worden. Vaak kan er in het eerste jaar na aanleg alleen maar gekozen worden voor een paar of zelfs maar één provider.

 

Ik volg nooit zo goed waarom mensen continue gaan bellen en dan klagen dat ze zo lang aan het bellen zijn. Bellen is voor mensen die niets te doen hebben en geen verantwoordelijkheid durven nemen voor wat ze zeggen, anders hadden ze wel gemaild.

Hallo @Jaapje78 

zoals al aangeven heb ik een bestelling 16 maanden geleden gedaan. Odido kan hier leveren alleen er word niks geregeld zoals gezegd. De glasvezelbeheerder gebeld die duidelijk aangeven dat odido hier kan leveren en wel direct.

 

maargoed ik volg nooit zo goed waarom mensen nutteloos gaan reageren op topics, vind dat van die dingen voor mensen die de heledag niks doen. 

Reageer