Skip to main content

glasvezel aansluiting duurt lang en verschillende oorzaken.

  • 22 July 2024
  • 8 reacties
  • 101 Bekeken

Goeie avond,

 

Ik heb sinds april al een bestelling uitstaan voor een glasvezel aansluiting.

Vorig jaar november is het laatste wat ik heb gehoord van odf toen zijn ze namelijk in onze woning geweest om foto's te maken waar de kabel naar binnen zal komen dit zal via de voorgevel van de woonkamer gaan.

Maar nu komt het probleem de kabel ligt nog niet eens door de stoep heen voor onze woning en ook is er nog niet eens een kabel geschoten door de tuin.

Nummer 2 en 4 zijn al voorzien van een glasvezel verbinding via odf maar 6 t/m 12 niet. Wij wonen zelf op nr 8.

Ook al contact met jullie klantenservice hierover gehad en bleek dat er een technische probleem was namelijk water in de kruipruimte.

Sorry maar water in de kruipruimte??? snap niet waar ze dit weghalen want of ze toegang willen hebben tot de kruipruimte moeten ze wel eerst binnen komen wat dus sinds november vorig jaar niet meer is gebeurd ook toen is er niet gekeken in de kruipruimte,

En waarom zijn de andere nr's dan ook nog niet aangesloten een heel vreemde zaak en verhaal vindt ik het momenteel.

Dus dit aangeven en zal vandaag terug gebeld worden door de aannemer maar we raden het al dus helaas weer niet gebeurd.

Weet niet waar het verkeerd gaat maar dat het verkeerd gaat is bijna wel zeker te zeggen.

Maar we geven de moed (nog) niet op

Zou ondertussen wel eens willen weten wanneer er wel schot in de zaak komt.

 

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Lexio84, welkom op onze Community! 

Ik wil natuurlijk ook dat jij zo snel mogelijk opgeleverd wordt. Op dit moment kan ik zelf niet heel veel zien over de oplevering. Je kan hiervoor ODF opbellen om duidelijkheid te vragen over de situatie. Hopelijk kunnen zij wat meer zien dan ik in mijn systeem. Je kunt ODF bereiken op: 088-1633633 - ma t/m vrij: 09.00 - 17.00 uur.

Hi @Lexio84, welkom op onze Community! 

Ik wil natuurlijk ook dat jij zo snel mogelijk opgeleverd wordt. Op dit moment kan ik zelf niet heel veel zien over de oplevering. Je kan hiervoor ODF opbellen om duidelijkheid te vragen over de situatie. Hopelijk kunnen zij wat meer zien dan ik in mijn systeem. Je kunt ODF bereiken op: 088-1633633 - ma t/m vrij: 09.00 - 17.00 uur.

Helaas kan ODF mij geen informatie/indicatie geven dus loop gewoon op tegen een muur het pad loopt dus gewoon dood.

Jammer maar helaas het is niet anders.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Lexio84, in dat geval kunnen we op dit moment ook geen nieuwe informatie opvragen. Ik zal er wel voor zorgen dat onze glasvezelafdeling je adres extra in de gaten gaat houden en meer druk gaat plaatsen op Open Dutch Fiber om snel met een planning te komen.

Zo hoop ik je snel perspectief te bieden, ik zie je graag genieten van glasvezel!

Nou we wachten het af.

Vindt het hier gewoon heel raar gaan met het aanleggen hier dacht dat het per straat zal worden opgeleverd.

Zelfs nog geen de bekende ritssluiting hier door de straat heen van nr 6 t/m 12 lijkt net of ze dit stukje gewoon domweg zijn vergeten.

Zeer frustrerend vindt ik het momenteel want overal waar ik om me heen kijk in de buurt zijn  er overal omgekeerde tegels in de stoep met de welbekende ritssluiting maar behalve op dit stuk dus niet. 

Even weer een update vanaf deze kant.

Een maand geleden gebeld door jullie klantenservice i.v.m bouwvak zal er geen huizen worden aangesloten dus moest even 3 weken wachten en zal dan vorige week terug gebeld worden voor een definitieve opleverdatum.

Maar je raad het al weer niet terug gebeld en ook nog geen definitieve opleverdatum.

Tjonge jonge jonge vraag mij echt af waar het mis gaat dit is toch geen dienstverlening naar je bestaande klanten?

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb het opnieuw doorgezet naar onze glasvezel afdeling @Lexio84. Hopelijk krijgen wij nu ook wat meer duidelijkheid over de situatie! 

Ondertussen te horen gekregen dat de werkzaamheden in de buurt klaar zijn.

Maar ondertussen nog geen kabel naar de gevel en in de woning dus hoezo werkzaamheden klaar? 🙈

Eerlijk gezegd snap ik er niks meer van ook de glasvezel afdeling neemt contact op met de uitvoerende partij maar krijgen geen reactie terug wordt mij verteld? 

Lijkt me dat hier ergens een breuk tussen de 2 partijen zit waardoor je als klant helaas wel dupe van bent.

Moet wel zeggen dat mijn geduld nu een beetje op begint te raken geef het nog een termijn van 14 dagen wat ik in mijn optiek heel netjes vind om informatie te krijgen over de oplevering en anders cancel ik alles en ben ik weg bij odido.

 

​​​​​

Hi @Lexio84, welkom op onze Community! 

Ik wil natuurlijk ook dat jij zo snel mogelijk opgeleverd wordt. Op dit moment kan ik zelf niet heel veel zien over de oplevering. Je kan hiervoor ODF opbellen om duidelijkheid te vragen over de situatie. Hopelijk kunnen zij wat meer zien dan ik in mijn systeem. Je kunt ODF bereiken op: 088-1633633 - ma t/m vrij: 09.00 - 17.00 uur.

 

Even een update:

 

Net een brief in de bus gekregen van ODF dat ze volgende week met graafwerkzaamheden gaan starten in de straat vanaf nr 6 tot nr 12.

Dus in ieder geval al informatie 👍🏻

Nou hopen dat er in ieder geval schot in de zaak blijft.

Reageer