Hallo, sinds afgelopen zondagavond heb ik geen vast internet meer (en geen tv).
Gebeld en afspraak gemaakt.
Monteur is vanochtend rond half 10 geweest en zei dat ik oud modem en oude tv-box heb.
Oké.
Hij heeft gebeld en nieuwe besteld. Die zijn ondertussen onderweg.
Om 10:06 ontvang ik SMS mbt tot installatie modem. Ik heb een afspraak gemaakt voor volgende week.
Mbt de storing.
De kabel geeft geen licht, een andere monteur moet hier naar kijken. Iemand van KPN.
Er wordt aangegeven dat deze binnen 3 a 4 uur komt en vraag of ik thuis blijf. Hij geeft aan dat de monteur eerst belt.
Prima ik ga het afwachten
16:00 niemand gezien of gehoord. Gebeld naar Guideon. Nee, er komt niet iemand langs dat moet via T-Mobile. Doorverbonden naar T-Mobile, die vond het gek dat werd gezegd dat iemand had gezegd dat vandaag binnen 3 a 4 uur iemand lang zou komen.
Dat vermoeden had ik al zodoende mijn telefoontje.
Hij heeft e.e.a. Nagekeken en zei dat het nog bij de technische dienst staat en later wist hij te vertellen dat iemand in de centrale bezig is en dat het tegen zessen zou werken.
Je raadt het al, het werkt niet.
Nu kijk ik net in mijn mail (tmobile mail) en zie een e-mail van vandaag om 12:04 dat ik een afspraak kan maken om een monteur langs te laten komen ivm de storing. SMS of email krijg ik binnen een uur binnen. Ik heb echter niets binnen gehad.
Ik begrijp het dus niet meer.
Een afspraak kan ik niet maken, want geen SMS of email gehad.
Staat de storing bij de technische dienst of niet? Wordt er wel of niet aan gewerkt? Is het een kwestie van afwachten of…? Moet ik morgen weer bellen?
Kan iemand de status zien of de stand van zaken?