Ben van T-Mobile Thuis kabel overgestapt naar glasvezel van T-Mobile thuis en zit al 22 dagen zonder tv signaal. Inmiddels al 15 gebeld 5 x ticket aangemaakt en er gebeurd maar niks door support. Guidion monteur heet oude codes ingetoetst van 2017 waardoor kastjes per 1 november niet meer werkte. Guidion monteur weer terug geweest maar zei dat support het kan oplossen maar die doen niks. Erg frustrerend dat je elke dag moet bellen en dan alleen mensen van een call center aan de lijn krijgt. Je krijgt nooit een medewerker van T-Mobile zelf aan de lijn. Ze kunnen dit probleem oplossen door nieuwe tv kastjes te sturen of op afstand opnieuw in regelen maar support doet maar niks terwijl ze gisteren hebben beloofd mij terug te bellen. Heb nog nooit zo'n slechte klantenservice mee gemaakt.
Hoi
Ondertussen zijn we nog hard bezig met de TV Box die eindigt met serienummer 250, alleen lijkt deze TV Box te kampen met een vrij hardnekkige bug in het TV registratie systeem.
Wij blijven hard aan de weg timmeren en ik hoop je snel het ‘brand meester’ signaal te kunnen geven, dit gaan we zeker voor je oplossen!
Beste Cal,
Inderdaad doen de 2 boxen het nu 747 en 731.
Box 250 geeft nog steeds dezelfde storing Unsupported Appversion. Waarom stuur je niet voor die box een nieuwe box dan is het probleem opgelost.
Het probleem is begonnen toen de Guidion monteur in oktober het klantnummer en code van 2017 heeft ingetoetst. ( we hadden namelijk bij het pakket geen nieuw klantnummer en code ontvangen )
Wel vind ik het zeer slecht dat ik al 23 dagen loop te bellen en ik geen T-Mobile medewerker kan spreken maar alleen Callcenter medewerkers die nergens verstand van hebben.
Hopelijk word het probleem voor de derde box opgelost of stuur je een nieuwe.
Alvast bedankt.
Hoi
Beste Cheyenne,
TV Anywhere app kan niet op deze tv.
Ik weet 100% zeker als je een ander tv kastje stuurt dat het opgelost is.
Ik heb namelijk een kastje dat wel werkt op die tv geprobeerd en dan werkt het wel.
Inmiddels heb ik nu al 24 dagen dit probleem en er lijkt maar geen oplossing te komen.
Het probleem is dat er door de monteur van Guidion een code van 2017 is ingetoetst.
Dus met een nieuw tv kastje is het probleem opgelost.
Hi
Hi
Beste Lisa,
Dank je voor je update, maar de andere 2 kastjes hadden exact dezelfde storing.
En dit kastje 250 heeft wel gewerkt met de verkeerde code van 2017.
Een nieuwe tv box zal zeker werken en dat is de beste oplossing.
Nu ben ik al 25 dagen met dit probleem opgezadeld en is heel de voordeel maand weg.
Hoop wel dat het voor het weekend opgelost is uiteindelijk dan kan mijn zoon ook voetbal kijken.
Hi
Hi Lisa,
Bedankt voor de snelle reactie. Als de box binnen is en het werkt dan laat ik het weten.
Hi
Hi
Hi Lisa,
Vandaag de nieuwe TV box ontvangen en aangesloten en eindelijk werkt het weer ( alle 3 de boxen )
Jammer dat ik niet eerder zoals zo vaak aangegeven nieuwe tv boxen heb gekregen.
Ik heb de kapotte tv box vandaag terug gestuurd.
Nu ben ik wel 29 dagen bezig geweest om dit opgelost te krijgen via bellen, mailen en dit forum.
Hopelijk krijg ik wel een credit voor 29 dagen geen tv, want zonder dit forum zou ik nu nog aan het bellen zijn met klantenservice die je niet helpen.
Ook mis ik nu alle voordelen van de eerste maand korting.
Wel wil ik jou hartelijk danken voor je hulp en snelle oplossing voor de tv box te vervangen.
Groetjes Hens
Hoi
Daarnaast zal ik ook zeker je complimenten aan
Beste Cal,
Jij ook bedankt voor je hulp. De 2e tv box doet het sinds 23 november ( hou je daar ook rekening mee)
Als ik eerder wist dat ik op dit forum sneller wordt geholpen als bij de klantenservice had ik eerder hier gereageerd. Gelukkig werkt nu weer alles.
Hi
Beste Cal en beste Lisa,
Naar een maand geen tv werkten alle 3 de tv's sinds 1 december.
Nu 1 week later opnieuw probleem op alle 3 de tv's, geeft de volgende storing:
https://vsc02.prd.tv.t-mobilethuis.nl/epg/prd_tmnl7_7614/index.html
The issuer certificate of a locally looked up certificate could not be found.
No certificates could be verified.
Do you want to ignore these errors for this host? ( Yes or No )
Ik word er nu wel ziek van naar 1 maand geen tv en nu naar 1 week opnieuw ellende.
Morgen WK wedstrijd maar geen tv, hopelijk kunnen jullie dit snel verhelpen
Haal
Goedemorgen, we ontvangen meldingen dat een aantal klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte: Is er een storing bij T-Mobile Thuis op Internet, TV of vaste Telefonie? | T-Mobile Community.
Voor de mensen die wel Internet en/of Vast Bellen kunnen gebruiken, maar geen TV: wanneer je op OK klikt, ontvang je als het goed is weer beeld. Dit lijkt te maken te hebben met de onderhoudsronde van vannacht. Indien het hierna nog niet werkt, herstart dan de TV Box (en het modem) via de stappen die in ons handige artikel beschreven zijn: Reset TV Box | T-Mobile Community.
Haal
Goedemorgen, we ontvangen meldingen dat een aantal klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte: Is er een storing bij T-Mobile Thuis op Internet, TV of vaste Telefonie? | T-Mobile Community.
Voor de mensen die wel Internet en/of Vast Bellen kunnen gebruiken, maar geen TV: wanneer je op OK klikt, ontvang je als het goed is weer beeld. Dit lijkt te maken te hebben met de onderhoudsronde van vannacht. Indien het hierna nog niet werkt, herstart dan de TV Box (en het modem) via de stappen die in ons handige artikel beschreven zijn: Reset TV Box | T-Mobile Community.
Na alles gedaan te hebben nog steeds geen TV op beide en Box kan nog
steeds niet uit
Hoi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.