Skip to main content

Goeienavond.

intussen wordik helemaal gek. Ik heb een fritzbox 7590 weten te fixen omdat t-mobile zelf me niet kan vertellen wanneer ik mn installatiepakket binnenkrijg. ik heb een glasvezelaansluiting waar een mediaconverter inzit, deze heeft een RJ-45 output waar ik een utpkabel in kan stoppen. 

Nu heb ik alle aanwijzingen gevolgd in de internet topics die ik heb gevonden. ik heb connectie gemaakt met deze fritzbox, heb bij internet de wizard gevolgd en gewoon ´t-mobile thuis glasvezel´ kunnen kiezen. daarna nog 1 of 2 instellingen ingevoerd en go!…...geen connectie, we weten niet waarom……

-kabel van glasvezel naar fritzbox werkt.

-kabel zit in glasvezelkast naar WAN poort van de fritzbox.

-toegang heb ik via LAN 1 met een kabel naar mn pc.

-T-Mobile heeft mij in 2 verschillende instantie verzekerd dat mijn verbinding geactiveerd is.

-Diagnostics op de fritzbox zijn gecheckt. alles werkt. ook de fritzbox zelf geeft aan dat alle kabels aangesloten zitten en herkend mijn pc-naam.

-alles is minstens 2x gereset en opnieuw ingesteld vanaf fabrieksinstellingen. 

-wizard is gevolgd met de vooropgezette instellingen van t-mobile thuis glasvezel...niks

-internet instellingen los instellen onder ´other internet provider´ en vlan 300 zelf instellen met instellingen overgenomen van hierboven…..niks.

Ik weet het niet meer, en begin me een beetje te irriteren. Is er iemand die mij kan helpen of andere mogelijkheden heeft voor me?

ik hoor het graag,

groet, en alvast bedankt.

Rens

de voorkant

dit is mijn glasvezelkast

Misschien kan je er eens een foto van maken.

Wel raar dat je nu al betaald wand dat zou pas moeten wanneer Guidion alles heeft geïnstalleerd en de verbinding heeft doorgegeven aan de technische dienst dat het werkt.

ik heb eerlijk gezegd geen idee. waar kan ik dit zien?

Welke genexis heb je hangen, niet alle modellen werken met TMT.

waarom zegt t-mobile dan dat de dienst al geactiveerd is? liegen ze simpelweg tegen me? want dan hebben ze een ander probleem met me...

ik betaal al.

Als T-Mobile nog geen hardware heeft geleverd is er ook nog geen actieve dienst. Anders zouden klanten al betalen terwijl ze nog geen apparatuur hebben.

bijgevoegde info: op de plaats waar ik mijn internet nu aan wil sluiten was al een glasvezelconnectie geactiveerd via KPN. zij hebben de mediaconverter (rj-45) in het kastje geplaatst. tevens hebben zij bevestigd dat zij vanaf de 27e van deze maand hun abonnement hebben gedeactiveerd. 

Reageer