Voor iedereen hier een korte omschrijving van hoe ODIDO omgaat met nieuwe klanten.
Midden maart internet thuis abonnement aangevraagd voor nieuwe huurwoning.
Begin april afspraak met monteur voor installatie (dag voor vrij genomen)
Monteur kon installatie niet afmaken omdat de media converter het niet doet (kasje tussen glasvezel en modem)
3 weken lang elke dag de klantenservice bellen die geen update hebben en alleen kunnen aangeven dat de 'technische afdeling’ ermee bezig is.
Eind april: plots mail van installatiebedrijf voor nieuwe afspraak en dus afspraak gemaakt. Meteen ODIDO gebeld met de vraag of het dan ook opgelost kan worden zodat ik niet voor niks vrij neem en de monteur niet voor niks komt.
Eind april: monteur komt niet opdagen. Installatiebedrijf geeft 1uur na afspraak aan dat hij nog onderweg is nadat wij zelf contact opnemen. 2uur na afspraak bellen we weer en geeft het installatiebedrijf aan dat de monteur al uren is uitgevallen dus er wordt gelogen aan de telefoon.
Nieuwe afspraak vandaag: monteur komt binnen en vraagt of wij een nieuwe converter hebben ontvangen. Dit hebben we niet. Monteur zegt, dan kan ik ook niks want ze zijn allemaal stuk.
Nu een maand verder, 3 vrije dagen en nog steeds niks. Als je de klantenservice belt dan kunnen ze het alleen weer doorzetten naar een andere afdeling wat 3 dagen duurt totdat er een antwoord komt maar de vorige keer heb ik 3 weken geen updates gehad.
Te kansloos voor woorden…