Beste klantenservice,
3 Weken geleden ben ik verhuisd, dat is op tijd doorgegeven.
Mijn 100mbit aansluiting zou overgezet worden.
Op de afgesproken verhuisdatum werkte er niks.
Na zelf hier achteraan te bellen bleek dat ik alleen internet via een glasvezel kabel kon krijgen (ook al hebben we verre van die snelheid nodig, en hangt er een prachtig DSL kabel in de meterkast).
Gisteren zou er eindelijk een KPN monteur langskomen, deze is niet geweest.
Ik heb gisteren netjes gebeld: 3x met KPN Netwerk (3 uur in totaal), 1x met de ondernaannemer v.d. KPN (Volker Wessels Telecom, 1 uur in de wachtrij en daarna weggeklikt), en 1x met TMobile (20 minuten).
Resultaat: niks.
Wij zitten nog steeds zonder bekabeld internet.
Wanneer krijg ik mijn internet? Waarom niet via de DSL lijn? Hoezo moet ik hier achteraan ipv dat er pro-actief wordt gecommuniceerd?
Dank en groeten,
JHZ
Beste antwoord door Sander
Bekijk origineel