Beste Forumleden,
Eind juni heb ik mijn verhuizing ingediend bij T-Mobile Thuis, hierbij heb ik de verzoekdatum van 27 juli doorgegeven voor de ingang op mijn nieuwe adres. Na bellen (en dus geen mail of telefoontje naar mij toe) ben ik er achter gekomen dat mijn ingangsdatum pas vandaag is. Dit verzoek is dus een week opgeschoven. Enfin, no problemo, want ik ga toch pas vandaag weer (thuis) aan het werk.
Gisteren toch nog even gebeld of alles nu wel klopte en ik niet weer een melding ben misgelopen. En nu blijkt dat KPN het verzoek heeft afgewezen om de lijn te activeren… Wat dat precies inhoud weet ik niet. Wat ik wel weet is dat ik volgens de klantenservice tot 10 dagen zonder internet/televisie kan zitten, ik een ruime maand van tevoren heb aangegeven dat ik ga verhuizen en dat ik tot twee keer toe niet op de hoogte wordt gehouden van wijzigingen of mededelingen rondom mijn nieuwe aansluiting.
Lang verhaal kort: kan ik zelf iets betekenen in het versnellen van het aansluitproces bij KPN/T-Mobile? Ook deze week moet ik weer (thuis) aan het werk en zou daarvoor niet alles over mijn mobiele hotspot willen doen. Ook een avondje TV-kijken zou geen overbodige luxe zijn.
Als jullie suggesties hebben, dan hoor ik het graag!
Beste antwoord door Piotr
Bekijk origineel