-
-
is een nieuwe Poster
-
3 reacties
sinds 4 mei, hoor ik internet te hebben. Monteur is langs geweest voor installatie, maar tot heden heb ik nog steeds geen internet. Een ticket was aangemaakt voor BO (backoffice), Parnter is ingelicht. Maar tot op heden nog steeds geen gehoor.
Kenmerk: 2372/63647461
Dit begint wel vervelend te worden. Terwijl hoge kosten van oude abonnement doorlopen.
Goedemorgen @ietsiemand, welkom op de Community!
♂️
Op 20 mei is er een melding bij ons binnengekomen vanuit de netbeheerder waarbij aangegeven wordt dat er niet tijdig gereageerd is op het maken van een afspraak (twee belpogingen en een sms). Nu wil ik jouw bericht zeker niet in twijfel trekken dus denk ik dat het om een kwestie van miscommunicatie gaat, sorry hiervoor!
Ik ga hier achteraan en zal pogen een nieuw contactmoment voor je in te schieten zodat mijn collega's je deze keer wel kunnen bereiken. Ik verwacht dat er uiterlijk maandag een afspraak gemaakt is.
Maak jij toevallig gebruik van een T-Mobile, Ben of Tele2 simkaart (prepaid of abonnement)? Zo ja, dan kan ik je ter overbrugging een voucher voor Unlimited Internet aanbieden. Dan kun je in ieder geval gedurende de komende zeven dagen onbeperkt online blijven via mobiele hotspot op pc en laptop. Ook hoef je deze bundel niet aan te vullen, dus je bent niet gelimiteerd tot slechts een aantal GB per dag.
Laat me alsjeblieft weten of ik dit in orde kan maken voor je, dan stuur ik je zo snel mogelijk een vouchercode toe!
Bekijk origineel