Skip to main content

1,5 week na aansluiten nog steeds geen verbinding

  • 22 July 2024
  • 3 reacties
  • 55 Bekeken

1,5 week na het aansluiten van de apparatuur en controle door de guidion monteur heb ik nog steeds geen verbinding. 

De monteur gaf al aan dat er geen activiteit op de lijn zat (LOS ledje blijft rood knipperen) maar kon dit op dat moment niet oplossen omdat niemand bereikbaar was.

De monteur heeft hiervoor een melding gemaakt en hier heb ik een reactie op gekregen dat er binnen 3 werkdagen een reactie komt. Echter dit is alweer een week geleden.

Is het normaal dat het lang duurt voordat een verbinding geactiveerd wordt?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @RonHolthuijsen, handig dat je hier een topic voor aanmaakt en sorry dat het nog niet is opgelost, ik geef je graag de duidelijkheid waar je naar verlangt! Ik zie dat wij de netwerkbeheerder Open Dutch Fiber op maandag 15 juli hebben aangestuurd om dit op te lossen, alleen hebben zij hier vandaag pas een afspraak voor ingepland. De afspraak staat gepland voor aanstaande vrijdag 26 juli. In principe hoeven zij niet bij je thuis langs te komen, maar mogelijk komen ze nog bij je thuis langs om het signaal te checken.

Ik heb er vertrouwen in dat ze heel veel voor je kunnen betekenen op vrijdag, wij houden de druk hoog op Open Dutch Fiber om dit grondig en snel aan te pakken!

Gisteren kreeg ik een telefoontje van een monteur om te vragen of hij ipv vandaag gisteren kon langskomen omdat hij in de buurt was.

Binnen 2 minuten was hij aanwezig, heeft de lijn gecontroleerd. Mogelijk dat er in de wijkcentrale iets niet helemaal correct was. Monteur is vertrokken naar de wijkcentrale en zou binnen 10 minuten weer terug zijn. Binnen de 10 minuten was er opeens verbinding en stond de monteur weer aan de deur.

Jammer dat het niet bij het allereerste bezoek afgehandeld kon worden en dat er nog bijna 2 weken overheen moesten gaan maar ik ben toch tevreden met het resultaat. 

Reputatie 5
Badge +5

Hi @RonHolthuijsen, wat super om te zien dat de monteur hiervoor eerder bij je langs kon komen en het zo snel opgelost kon worden! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan kan je hier altijd een topic voor starten. Ik ben er voor je! 😊

Reageer