Beantwoord

Zenders wel beschikbaar op mediabox maar niet online / in de app

  • 27 March 2024
  • 5 reacties
  • 65 Bekeken

Hallo,

  Kan iemand mij uitleggen waarom sommige zenders wel beschikbaar zijn via de media box maar niet online in de browser / app ?

Discovery Science in het infotainment pakket kan ik wel bekijken via de mediabox maar niet online of in de app.

Dit staat ook vermeld in de zenderlijst, maar het is erg irritant en ik begrijp niet waarom dit onderscheid gemaakt wordt. Kan dit niet gewijzigd worden ?

Kan iemand het hoe en waarom toelichten ?

 

Alvast bedankt,

Ebrarian

icon

Beste antwoord door Hans-Juriën 2 April 2024, 15:14

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @EBrarian, welkom op onze Community!

Ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over. We hebben hier namelijk simpelweg de rechten niet voor om bepaalde zenders uit te zenden in de app of browserversie. Daarom kun je die zenders alleen bekijken op de Mediabox. Zoals je zelf ook al aangeeft, kun je zien welke zenders er wel en niet mogelijk zijn, in ons zenderoverzicht.

Dank voor het antwoord Tommie.

 

Dit is wel waardeloos, gaat dit ooit nog veranderen ?

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @EBrarian 

Er zijn voor meer zenders allerlei afwijkingen.  Niet opnemen, of niet via een www pagina. Dat zijn de eisen die zijn afgesproken met die zenders. Dat zal niet zomaar veranderen. Mocht het ooit toch veranderen dan wordt het lijstje geüpdate.

Reputatie 7
Badge

@EBrarian ik heb goed nieuws voor je. Discovery Science zal binnenkort ook beschikbaar zijn in de Odido online TV app en via tv.odido.nl. Verder ben ik benieuwd welke andere zenders je nog mist?

Dag Hans-Juriën,

  Dat is goed nieuws ! Dank voor het bericht :)

 

Discovery science is het enige kanaal dat ik op dit moment mis.

 

Groeten,

EBrarian

Reageer