Vooruitspoelen in terugkijken

  • 28 March 2024
  • 4 reacties
  • 59 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik heb de Odido tv app op de tablet gezet. Heel fijn. Maar, wat opvalt is dat wanneer je bijvoorbeeld iets terug kijkt, en ergens in het midden bijvoorbeeld stopt en de app sluit, en besluit later weer verder te willen kijken, dat je weer helemaal vanaf het begin moet kijken en niet verder kan gaan waar je was gebleven. Ook kan er dus niet vooruit worden gespoeld.. waarom niet? Super vervelend is dit.. Ik ben hartstikke hebben met onze glas verbinding nu.. maar Ziggo had het TV kijken op de app toch een heel stuk beter voor elkaar. (no offence). Is er iets wat ik over het hoofd zie? of is het daadwerkelijk zo dat vooruit spoelen en verder kijken gewoon helemaal niet kan?

Tommie van Odido 29 dagen geleden

Hi @hoenens, goed dat je hiervoor een topic hebt aangemaakt.

Kan je mij misschien vertellen wat voor tablet je hebt? Ook ben ik benieuwd of de app dit laat zien op andere apparaten zoals je telefoon. Over welk programma gaat het en welke zender? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen. Alvast bedankt! 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @hoenens, goed dat je hiervoor een topic hebt aangemaakt.

Kan je mij misschien vertellen wat voor tablet je hebt? Ook ben ik benieuwd of de app dit laat zien op andere apparaten zoals je telefoon. Over welk programma gaat het en welke zender? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen. Alvast bedankt! 

Hoi, Ik heb een Galaxy Tab S8. Het gaat over de app Odido TV.

Ik heb het op mijn telefoon (Galaxy S24 plus) geprobeerd, en krijg hier het zelfde te zien. Alle bovengenoemde issues heb ik dus op de tablet en telefoon.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @hoenens, bedankt voor het testen. Kan je mij nog vertellen om welk programma en zender het gaat en wat je Android versie is van beide apparaten? Thanks!

 

Reputatie 7
Badge +6

@hoenens Met uitzondering van enkele zenders, waaronder NPO, kun je niet doorspoelen bij terugkijken. Dat is een eis van de zenders en daar is niet zo veel aan te doen. Je zou echter wel verder moeten kunnen kijken waar je gebleven was. Als je stopt met kijken, zou onder ‘Verder kijken’ het programma moeten staan, met de tijd waar je gebleven bent. Kun je eens proberen om van daaruit verder te kijken? Als je op alle zenders wilt kunnen doorspoelen, is Cloudopnemen misschien iets voor je.

Reageer