Verwijderen opname geraakt in eindeloze loop

  • 8 May 2024
  • 6 reacties
  • 45 Bekeken

Reputatie 3

Hallo, 

Zojuist wilde ik een gemaakte opname verwijderen door lang op het icoon van de opname te drukken. Na bevestiging van het verwijderen gebeurt er dit:

 

https://e.pcloud.link/publink/show?code=XZdfsMZ5dbeNJAerruY9rIQK19ClS5xArf7

 

Nooit eerder gehad. 

Het gaat om de Beta app op een Google Chromecast met TV. Alles is up to date.

Bug? 

 

De Google Chromecast met TV blijft werken, maar de Beta app is in een eindeloze loop gaan hangen. De terugtoets werkt niet! 

Ik moest de Google Chromecast met TV ontkoppelen en weer aansluiten om de Chromecast opnieuw te starten

 

Tommie van Odido 11 dagen geleden

Hi @Michel281, goed dat je dit aankaart.

Dit heb ik nog niet eerder gezien maar kan inderdaad een bug zijn. Kan je de opname eens verwijderen op een ander apparaat? Via je telefoon met de app of via de webbrowser? Kan je kijken of het daar wel lukt? 

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Michel281, goed dat je dit aankaart.

Dit heb ik nog niet eerder gezien maar kan inderdaad een bug zijn. Kan je de opname eens verwijderen op een ander apparaat? Via je telefoon met de app of via de webbrowser? Kan je kijken of het daar wel lukt? 

Reputatie 3

 

@Michel281, goed dat je dit aankaart.

Dit heb ik nog niet eerder gezien maar kan inderdaad een bug zijn. Kan je de opname eens verwijderen op een ander apparaat? Via je telefoon met de app of via de webbrowser? Kan je kijken of het daar wel lukt? 

Hoi @Tommie van Odido ,

 

Ik heb de bewuste opname op mijn Samsung tablet in de Odido app voor Android zonder problemen kunnen verwijderen.

Ik vraag me af of er niks in de application log of system log terug kan worden gevonden? Het lijkt me wel raadzaam om logging ingeschakeld te hebben.

 

Als ik iets verder kan doen dan hoor ik het graag. 

Reputatie 7
Badge +9

Dan lijkt het inderdaad gerelateerd te zijn aan de app @Michel281. Is dit bij alle opnames zo of alleen toevallig bij deze? 

Reputatie 3

Dan lijkt het inderdaad gerelateerd te zijn aan de app @Michel281. Is dit bij alle opnames zo of alleen toevallig bij deze? 

Op dit moment zijn er geen opnames maar vanavond wordt een opname gemaakt en dan ga ik even kijken of dat structureel een probleem is of incidenteel @Tommie van Odido 

Reputatie 3

Dan lijkt het inderdaad gerelateerd te zijn aan de app @Michel281. Is dit bij alle opnames zo of alleen toevallig bij deze? 

Hoi @Tommie van Odido ,

Ik had vanavond een geplande opname op dezelfde manier gewist en dat ging wel goed. Toch wil ik jullie vragen om dit te onderzoeken want het zal heus wel opnieuw gebeuren.

Tx

Reputatie 7
Badge +9

Bedankt voor het testen @Michel281. Gelukkig ging het deze keer wel goed. Het kan natuurlijk ook een foutje zijn geweest met de opname waardoor het niet soepel ging. Houd het in de gaten en als het nog een keer voorkomt laat het gerust weten!

Reageer