Hallo @JeroenGroenouwe ,
Als je ingelogd bent via internet in My T-Mobile thuis met je email adres en wachtwoord. Zie je onderaan de pagina je abonnementen staan. Klik dan op TV abonnement en daarna op wijzigen als het goed is krijg je daar de mogelijkheid om cloud opname aan te zetten. Anders staan ernaast mogelijkheden om hulp te krijgen
Hallo @soepkip67
Helaas krijg ik die mogelijkheid daar niet. Ik heb daar een tv box met harddiskrecorder en kan er alleen één toevoegen.
Ik ga morgen wel even de klantenservice bellen wat ik daaraan kan doen.
Dank je wel voor je hulp!
In tegenstelling tot de aankondiging dat de update voor de functionele verbeteringen in Week 51 verstuurd zou worden, heb ik nog steeds versie 6950 op mijn Entone 510b. En dus niet 7160. Loopt het uitrol programma nog steeds? BTW: ik heb ook een Amino 610X toegestuurd gekregen, maar als ik die aansluit heb ik alleen maar zwart beeld.
Hoi @rrietsch, je geeft aan dat de oude versie nog op de Kamai 510 staat (Entone), maar ik zie dat je twee Aria 610x boxen hebt. Je hebt nu één Kamai 510 aangesloten en die wordt niet meer herkend door ons registratieplatform. Zou je de Aria's kunnen aansluiten op het modem via een directe verbinding (bekabeld zonder tussenkomst van een switch)?
Ik heb een reprovisie uitgevoerd op het modem zodat de TV dienst weer opnieuw naar het modem verstuurd wordt; dit moet ervoor zorgen dat de ‘nieuwe' boxen beeld geven.
@Jason
Ik heb met die niet up-to-date Entone tv-box tenminste wel beeld, hoewel ik de box elke dag moet herstarten.
Net weer de Aria 610x aangesloten zoals gevraagd. Maar hij blijft net zoals de afgelopen weken minutenlang hangen op de melding "verbinding maken met server" en vervolgens een zwart beeld. Dus toch maar weer de oude Entone aangesloten, waarvan jullie dreigen met een boete als ik ze niet snel inlever.
Beetje lastige situatie, vind je niet?
Goedemiddag t mobile. zojuist uw berichtgeving gelezen. Ik heb thuis 3 tv boxen, allen nog op 2.9.27.03. Klantenservice net gebeld welke verzocht dit hier kenbaar te maken omdat zij er niet veel aan konden doen. Men was eerst van mening dat nog niet iedereen is omgezet.. Klopt het dat dit nog het oude platform is en dient er iets aangepast te worden? Hoor graag van u,
mvg
Patrick
TV anywhere webversie is nog steeds bagger duurt bijna 20 min voordat ik tv kan kijken zolang is die bezig met laden tenzij ik heel snel aantal keren F5 druk en al sik in game ben dan is het helemaal erg dan is het beeld erg vertraagd maar het geluid normaal fix gvd eerst deze software met aantal testers om alles bugs en problemen er uit te halen voordat het live gaat ik wil nu gewoon dat de oude terug word gezet hoe dan ook en dat de nieuwe versie 100% in orde is dit had gister gefixed moeten zijn niet morgen of overmorgen en kom niet aan met nee dat gaat niet de oude terug zetten boelshit jullie hebben backups dat maak je mij niet wijs dat jullie ze niet meer hebben tv anywhere was goed had alleen wat meer zenders aan toegevoegd te worden en deze is gewoon te zwaar vooral als je veel met je pc aan het doen bent er zit te veel op de webserver en zet de quality terug van 4k naar 1980p of laat ons het zelf kiezen en films en series mag ook wel weg scheeld ook weer in bandbreedte en als ik een bepaald spel speel dan doet die over het nieuws van 20 min een dik uur
Hallo @JeroenGroenouwe ,
Als je ingelogd bent via internet in My T-Mobile thuis met je email adres en wachtwoord. Zie je onderaan de pagina je abonnementen staan. Klik dan op TV abonnement en daarna op wijzigen als het goed is krijg je daar de mogelijkheid om cloud opname aan te zetten. Anders staan ernaast mogelijkheden om hulp te krijgen
Goedemiddag, inmiddels 2 maanden bezig met T-Mobile, alleen maar gezeik, ben inmiddels sinds gisteren aangesloten op een nieuwe provider, eindelijk weer fatsoenlijk tv en internet, helaas nog steeds géén antwoord over het beëindigen van het contract, dus nog wel abonnement bij T-Mobile maar toch maar nieuwe provider genomen. Het aansluiten van mijn nieuwe provider gaat sneller dan een antwoord van T-Mobile. Ronduit een slechte zaak en wat een zooitje daar. Voor mij nooit meer T-Mobile.
Hallo @JeroenGroenouwe ,
Als je cloud opname wil activeren kun je aanzetten via My T-Mobile Thuis.
My T- Mobile Thuis
@soepkip67 helaas kan ik optie niet vinden. Kun je mij enige hulp bieden met waar in het menu?
Hoi @rrietsch,
Je geeft aan dat je alleen zwart beeld hebt met de nieuwe TV Boxen. Dat is vreemd. Dan moeten we alles even nalopen. Zit de internetkabel rechtstreeks verbonden (zonder switches of adapters) tussen TV Box en modem? Staat de Tv op het juiste ingangskanaal? Als je de TV box met de internetkabel los opstart, zie je dan het magenta scherm? Ik hoor graag van je , zodat we deze puzzel kunnen oplossen.
Hoi @robin78,
Dit klinkt als een bandbreedte probleem. Zit je op de Wifi of ben je bekabeld aangesloten? Als je een game naast TV Anywhere speelt, dan slurpt deze de bandbreedte weg, zodat de app blijft hangen. Je kunt een speedtest uitvoeren om na te gaan hoeveel bandbreedte je hebt. Voor de app heb je 3-6 Mbps nodig om goed af te spelen.
Hoi @rvandoormale,
Ik zie dat de aanvraag om het abonnement stop te zetten nog in behandeling is. Zodra we meer weten, hoor je van ons.
Hoi Sander, dank voor je reactie maar jammer dat de zoveelste belofte van jouw collega bij de klantenservice om mij zeker deze week terug te bellen en antwoord te geven wéér niet wordt nagekomen. Ik wacht wel wéér af, meer kan je helaas niet doen.
Hoi @Sander ,
Gelukkig hoef ik niet nog een keer al die standaard checks door die ik al talloze keren heb moeten doen. Vrij zinloos ook als de verbinding wel met de oude tv boxen werkt, maar niet met de nieuwe.
Gisteren is er eindelijk een monteur geweest die mijn zeer oude Draytek vervangen heeft door een Zyxel. En zie daar......alles werkt weer. Dat modem heeft 6 jaar lopen pruttelen en was kennelijk niet meer in staat alle vernieuwingen bij te houden. Misschien handig om bij het aanreiken van oplossingen bij het probleem van een zwart scherm ook hier aan te denken
Ik ben blij met de verbeteringen wat betreft de favorietenlijst, maar verder nogal ontevreden.
TV Anywhere geeft me nu veel problemen. Het laden van de zenders duurt soms zowel op de smartphone als op tablet lang of er laadt helemaal niets (en nee, ik speel geen games en sluit eventuele openstaande apps af) en het meest vervelende: de streams stoppen vaak met uiteenlopende foutmeldingen, soms wel om de 10 minuten. Dan moet ik de zender of het programma opnieuw starten, wat natuurlijk vooral irritant is bij het terugkijken van programma's die niet vooruit te spoelen zijn. Soms helpt ook het programma/de zender nieuw starten in de app niet, dan moet ik de hele app opnieuw starten. Verder: in verder kijken kan ik enkel programma's verder kijken die ik op TV heb gekeken, de programma's die ik in TV Anywhere heb gekeken staan er niet bij. Ik had begrepen dat dat issue verholpen zou zijn, maar misschien heb ik dat fout?
@Brian Ik mis nog de functie om de box in slaapstand te zetten. Hij gaat hier netjes automatisch aan als ik de TV start, niet als ik de TV uitzet.
Zou fijn zijn als ik de box automatisch na X min/uur uit kan zetten (met een melding of ik nog door wil blijven kijken).
Nu staat de Box soms de hele nacht aan, zonde van alle stroom dat dat kost (box/switches/modem enz.)
@Sander contact gehad met jouw collega van klantenservice, beloofd dat ik vorige week teruggebeld zou worden, natuurlijk belofte niet nagekomen, eergisteren andere collega gesproken, hij beloofde dat ik gisteren teruggebeld zou worden of door hem of door vorige collega, ook deze belofte niet nagekomen, en zo gaat het nu al 3 maanden. Ik ga nu mijn incasso stopzetten tot ik fatsoenlijk antwoord krijg. Als je iets beloofd moet je het nakomen maar dat lukt helaas niet bij tmobile.
Sinds dat de tv anywhere app is geüpdatet krijg ik heel vaak een grijze balk met de melding dat er geen verbinding is of dat wat ik probeer niet mogelijk is.
Daarnaast heb ik nu overal bij verschillende programma's slotjes staan en moet ik, heeel irritant, mijn pincode overal invoeren. Dat kan ik niet wijzigen. Ik heb alles al op alle leeftijden staan. Hoe kan ik dit aanpassen?
Daarnaast heb ik schijnbaar nog een oude tvkast staan. Zo een met een HDD. Hoe kan ik naar de nieuwe IPTV kast met online opname? Het is namelijk irritant dat ik deze alleen op mijn tv terug kan kijken.
Hallo @JeroenGroenouwe ,
Als je cloud opname wil activeren kun je aanzetten via My T-Mobile Thuis.
My T- Mobile Thuis
Hallo @JeroenGroenouwe ,
Om niet iedere keer de pincode te moeten ingeven kun je het beste de leeftijd op 16 of 18 jaar zetten. Dit werkt volgens de gegevens van kijkwijzer. Dus alle leeftijden houd in dat de inhoud geschikt is voor alle leeftijden.
Als je het nieuwe tv kijken hebt kun je in jouw my t-mobile thuis account kiezen voor cloudopname. Let wel dat je dan geen bewaarde opnames die op je hdd opnamebox zitten meer kan terug kijken
Nog een opmerking, kan nu het kastje ook niet meer uitzetten!!!! Graag zsm oplossen.
@BeMu Is de update dan al binnen bij jou?
@CrisTien Nee, de hemel zij geprezen gelukkig nog niet, en mag van mij nog heel lang duren, wat ik bedoelde en er ook staat dat de vertraging in de live streams nog steeds niet is aangepakt als ik het hele artikel lees.
P.S. zit nog op het oude platform ook wel IPTV genoemd
@BeMu , hier precies hetzelfde, ik denk dat ik ook voor jou spreek, dat ze ons voorlopig mogen “vergeten”over te zetten. Zit hier ook vanaf de Vodafone periode en ook gelukkig nog op het oude platform. Het is inderdaad geen reclame zoals ze momenteel omgaan met de problemen. De klanten service en webcare zitten wel mooi met dit probleem opgescheept. Zij zitten constant in de vuurlinie.
@BeMu en @soepkip67, in dit topic worden nog nieuwe mogelijkheden aangekondigd voor het oude platform. Dat zouden ze niet doen als ze er binnenkort de stekker uit gaan trekken, dus ik denk dat het nog wel even gaat duren voordat iedereen is overgezet.
@TMTV ,
Dat kan interessant zijn. Er is in een eerder topic gezegd, ik eet mijn sokken op als het dit jaar niet gelukt is om over te zijn op het nieuwe tv kijken.
Ze hebben zich dus duidelijk vergist in de tijd die er in is gaan zitten en niet goed getest is voor de daadwerkelijke uitrol. Dit gezien alle problemen die zich nu nog voor doen. Maar wacht liever op een goed werkend product dan dat ik gedwongen een niet goed werkend platform in de maag gesplitst krijg
Als ik op andere plaatsen lees dat zelfs een grote partij als KPN er grote moeite mee heeft om het “ver” nieuwe platform goed draaiende te krijgen geeft het wel te denken.
Ik ben totaal geen ICTér of wat dan ook in die richting maar weet wel dat het opzetten van een totaal nieuw platform een gigantische klus is, waar heel veel tijd en energie in gaat zitten, en vaak is helaas niet duidelijk wat de testers nou wel of niet mogen testen
@soepkip67 Er zijn inderdaad wat verbeteringen nodig op het nieuwe platform, maar daar zijn we dan ook continue achter de schermen druk mee bezig. Stap voor stap wordt het beter en beter! Na deze update in week 51, gaat het zeker de goede kant op. Wij hebben verder geen inzicht in wanneer wie precies wordt overgezet naar het nieuwe platform. Maar wanneer het zover is, ontvang je uiteraard een week van tevoren een e-mail en een dag van tevoren nog een herinnering per SMS. Geen zorgen dat je straks out of the blue bent overgezet!