@JeroenGroenouwe In jouw geval ben je nog niet overgezet naar het nieuwe TV platform dus het klopt dat je nog geen gebruik kan maken van Cloud opnemen. Je ontvangt van te voren bericht zodra je overgezet wordt en daarna is Cloud Opnemen beschikbaar via je My T-Mobile Thuis pagina!
Hallo @JeroenGroenouwe ,
Als je ingelogd bent via internet in My T-Mobile thuis met je email adres en wachtwoord. Zie je onderaan de pagina je abonnementen staan. Klik dan op TV abonnement en daarna op wijzigen als het goed is krijg je daar de mogelijkheid om cloud opname aan te zetten. Anders staan ernaast mogelijkheden om hulp te krijgen
Hallo @soepkip67
Helaas krijg ik die mogelijkheid daar niet. Ik heb daar een tv box met harddiskrecorder en kan er alleen één toevoegen.
Ik ga morgen wel even de klantenservice bellen wat ik daaraan kan doen.
Dank je wel voor je hulp!
Hallo @JeroenGroenouwe ,
Als je ingelogd bent via internet in My T-Mobile thuis met je email adres en wachtwoord. Zie je onderaan de pagina je abonnementen staan. Klik dan op TV abonnement en daarna op wijzigen als het goed is krijg je daar de mogelijkheid om cloud opname aan te zetten. Anders staan ernaast mogelijkheden om hulp te krijgen
Hallo @JeroenGroenouwe ,
Als je cloud opname wil activeren kun je aanzetten via My T-Mobile Thuis.
My T- Mobile Thuis
@soepkip67 helaas kan ik optie niet vinden. Kun je mij enige hulp bieden met waar in het menu?
Als ik de diverse forums van providers af en toe lees valt het op dat er in meerdere gevallen geklaagd word dat er ondanks gedane belofte niet terug gebeld word.
Ik heb zelf een tijdje ingevallen op de verkoopafdeling van mijn vorige werkgever, en daar moest je het niet wagen om een klant niet terug te bellen als je dat had beloofd, daarom heeft de manager van de klantenservice hier een grote verantwoordelijkheid.
@Sander contact gehad met jouw collega van klantenservice, beloofd dat ik vorige week teruggebeld zou worden, natuurlijk belofte niet nagekomen, eergisteren andere collega gesproken, hij beloofde dat ik gisteren teruggebeld zou worden of door hem of door vorige collega, ook deze belofte niet nagekomen, en zo gaat het nu al 3 maanden. Ik ga nu mijn incasso stopzetten tot ik fatsoenlijk antwoord krijg. Als je iets beloofd moet je het nakomen maar dat lukt helaas niet bij tmobile.
Hallo @JeroenGroenouwe ,
Als je cloud opname wil activeren kun je aanzetten via My T-Mobile Thuis.
My T- Mobile Thuis
Hallo @JeroenGroenouwe ,
Om niet iedere keer de pincode te moeten ingeven kun je het beste de leeftijd op 16 of 18 jaar zetten. Dit werkt volgens de gegevens van kijkwijzer. Dus alle leeftijden houd in dat de inhoud geschikt is voor alle leeftijden.
Als je het nieuwe tv kijken hebt kun je in jouw my t-mobile thuis account kiezen voor cloudopname. Let wel dat je dan geen bewaarde opnames die op je hdd opnamebox zitten meer kan terug kijken
Hoi @soepkip67
Dat werkt, dank je wel.
Nu de hamvraag (sorry geen kip): waarom stond dit niet standaard op 18? Immers alle andere aanbieders zoals Netflix, Disney, Videoland, Ziggo hebben dit altijd eerst op 18+ staan en aan jou om dit verder dicht te zetten.
Helaas kan ik op mij Entone geen cloud opname kiezen. Dat is geen optie in het menu. Zie ik wat over het hoofd?
Hallo @JeroenGroenouwe ,
Om niet iedere keer de pincode te moeten ingeven kun je het beste de leeftijd op 16 of 18 jaar zetten. Dit werkt volgens de gegevens van kijkwijzer. Dus alle leeftijden houd in dat de inhoud geschikt is voor alle leeftijden.
Als je het nieuwe tv kijken hebt kun je in jouw my t-mobile thuis account kiezen voor cloudopname. Let wel dat je dan geen bewaarde opnames die op je hdd opnamebox zitten meer kan terug kijken
Sinds dat de tv anywhere app is geüpdatet krijg ik heel vaak een grijze balk met de melding dat er geen verbinding is of dat wat ik probeer niet mogelijk is.
Daarnaast heb ik nu overal bij verschillende programma's slotjes staan en moet ik, heeel irritant, mijn pincode overal invoeren. Dat kan ik niet wijzigen. Ik heb alles al op alle leeftijden staan. Hoe kan ik dit aanpassen?
Daarnaast heb ik schijnbaar nog een oude tvkast staan. Zo een met een HDD. Hoe kan ik naar de nieuwe IPTV kast met online opname? Het is namelijk irritant dat ik deze alleen op mijn tv terug kan kijken.
@Brian Ik mis nog de functie om de box in slaapstand te zetten. Hij gaat hier netjes automatisch aan als ik de TV start, niet als ik de TV uitzet.
Zou fijn zijn als ik de box automatisch na X min/uur uit kan zetten (met een melding of ik nog door wil blijven kijken).
Nu staat de Box soms de hele nacht aan, zonde van alle stroom dat dat kost (box/switches/modem enz.)
Ik ben blij met de verbeteringen wat betreft de favorietenlijst, maar verder nogal ontevreden.
TV Anywhere geeft me nu veel problemen. Het laden van de zenders duurt soms zowel op de smartphone als op tablet lang of er laadt helemaal niets (en nee, ik speel geen games en sluit eventuele openstaande apps af) en het meest vervelende: de streams stoppen vaak met uiteenlopende foutmeldingen, soms wel om de 10 minuten. Dan moet ik de zender of het programma opnieuw starten, wat natuurlijk vooral irritant is bij het terugkijken van programma's die niet vooruit te spoelen zijn. Soms helpt ook het programma/de zender nieuw starten in de app niet, dan moet ik de hele app opnieuw starten. Verder: in verder kijken kan ik enkel programma's verder kijken die ik op TV heb gekeken, de programma's die ik in TV Anywhere heb gekeken staan er niet bij. Ik had begrepen dat dat issue verholpen zou zijn, maar misschien heb ik dat fout?
Hoi @Sander ,
Gelukkig hoef ik niet nog een keer al die standaard checks door die ik al talloze keren heb moeten doen. Vrij zinloos ook als de verbinding wel met de oude tv boxen werkt, maar niet met de nieuwe.
Gisteren is er eindelijk een monteur geweest die mijn zeer oude Draytek vervangen heeft door een Zyxel. En zie daar......alles werkt weer. Dat modem heeft 6 jaar lopen pruttelen en was kennelijk niet meer in staat alle vernieuwingen bij te houden. Misschien handig om bij het aanreiken van oplossingen bij het probleem van een zwart scherm ook hier aan te denken
Hoi Sander, dank voor je reactie maar jammer dat de zoveelste belofte van jouw collega bij de klantenservice om mij zeker deze week terug te bellen en antwoord te geven wéér niet wordt nagekomen. Ik wacht wel wéér af, meer kan je helaas niet doen.
Hoi @rrietsch,
Je geeft aan dat je alleen zwart beeld hebt met de nieuwe TV Boxen. Dat is vreemd. Dan moeten we alles even nalopen. Zit de internetkabel rechtstreeks verbonden (zonder switches of adapters) tussen TV Box en modem? Staat de Tv op het juiste ingangskanaal? Als je de TV box met de internetkabel los opstart, zie je dan het magenta scherm? Ik hoor graag van je , zodat we deze puzzel kunnen oplossen.
Hoi @robin78,
Dit klinkt als een bandbreedte probleem. Zit je op de Wifi of ben je bekabeld aangesloten? Als je een game naast TV Anywhere speelt, dan slurpt deze de bandbreedte weg, zodat de app blijft hangen. Je kunt een speedtest uitvoeren om na te gaan hoeveel bandbreedte je hebt. Voor de app heb je 3-6 Mbps nodig om goed af te spelen.
Hoi @rvandoormale,
Ik zie dat de aanvraag om het abonnement stop te zetten nog in behandeling is. Zodra we meer weten, hoor je van ons.
Het nieuwe ziet er net zo uit als de app, dat zou je zo moeten kunnen zien. Ik zit nog op het oude en de firmware versie is hetzelfde als die bij jou (2.9.27.0.3).
Txs. Dan heb ik idd ook nog het oude. ( heb een oude en een nieuwe box - beide oude platform nog steeds ) valt wel op dat zappen op oude boxen heel traag gaat. Als dat met de nieuwe boxen beter gaat zou dat al een mooie vooruitgang zijn. Ben benieuwd wanneer er geüpdatet gaat worden.
Goedemiddag, inmiddels 2 maanden bezig met T-Mobile, alleen maar gezeik, ben inmiddels sinds gisteren aangesloten op een nieuwe provider, eindelijk weer fatsoenlijk tv en internet, helaas nog steeds géén antwoord over het beëindigen van het contract, dus nog wel abonnement bij T-Mobile maar toch maar nieuwe provider genomen. Het aansluiten van mijn nieuwe provider gaat sneller dan een antwoord van T-Mobile. Ronduit een slechte zaak en wat een zooitje daar. Voor mij nooit meer T-Mobile.
Goedemiddag t mobile. zojuist uw berichtgeving gelezen. Ik heb thuis 3 tv boxen, allen nog op 2.9.27.03. Klantenservice net gebeld welke verzocht dit hier kenbaar te maken omdat zij er niet veel aan konden doen. Men was eerst van mening dat nog niet iedereen is omgezet.. Klopt het dat dit nog het oude platform is en dient er iets aangepast te worden? Hoor graag van u,
mvg
Patrick
Het nieuwe ziet er net zo uit als de app, dat zou je zo moeten kunnen zien. Ik zit nog op het oude en de firmware versie is hetzelfde als die bij jou (2.9.27.0.3).
TV anywhere webversie is nog steeds bagger duurt bijna 20 min voordat ik tv kan kijken zolang is die bezig met laden tenzij ik heel snel aantal keren F5 druk en al sik in game ben dan is het helemaal erg dan is het beeld erg vertraagd maar het geluid normaal fix gvd eerst deze software met aantal testers om alles bugs en problemen er uit te halen voordat het live gaat ik wil nu gewoon dat de oude terug word gezet hoe dan ook en dat de nieuwe versie 100% in orde is dit had gister gefixed moeten zijn niet morgen of overmorgen en kom niet aan met nee dat gaat niet de oude terug zetten boelshit jullie hebben backups dat maak je mij niet wijs dat jullie ze niet meer hebben tv anywhere was goed had alleen wat meer zenders aan toegevoegd te worden en deze is gewoon te zwaar vooral als je veel met je pc aan het doen bent er zit te veel op de webserver en zet de quality terug van 4k naar 1980p of laat ons het zelf kiezen en films en series mag ook wel weg scheeld ook weer in bandbreedte en als ik een bepaald spel speel dan doet die over het nieuws van 20 min een dik uur
Goedemiddag t mobile. zojuist uw berichtgeving gelezen. Ik heb thuis 3 tv boxen, allen nog op 2.9.27.03. Klantenservice net gebeld welke verzocht dit hier kenbaar te maken omdat zij er niet veel aan konden doen. Men was eerst van mening dat nog niet iedereen is omgezet.. Klopt het dat dit nog het oude platform is en dient er iets aangepast te worden? Hoor graag van u,
mvg
Patrick
@Jason
Ik heb met die niet up-to-date Entone tv-box tenminste wel beeld, hoewel ik de box elke dag moet herstarten.
Net weer de Aria 610x aangesloten zoals gevraagd. Maar hij blijft net zoals de afgelopen weken minutenlang hangen op de melding "verbinding maken met server" en vervolgens een zwart beeld. Dus toch maar weer de oude Entone aangesloten, waarvan jullie dreigen met een boete als ik ze niet snel inlever.
Beetje lastige situatie, vind je niet?
Hoi @rrietsch, je geeft aan dat de oude versie nog op de Kamai 510 staat (Entone), maar ik zie dat je twee Aria 610x boxen hebt. Je hebt nu één Kamai 510 aangesloten en die wordt niet meer herkend door ons registratieplatform. Zou je de Aria's kunnen aansluiten op het modem via een directe verbinding (bekabeld zonder tussenkomst van een switch)?
Ik heb een reprovisie uitgevoerd op het modem zodat de TV dienst weer opnieuw naar het modem verstuurd wordt; dit moet ervoor zorgen dat de ‘nieuwe' boxen beeld geven.
In tegenstelling tot de aankondiging dat de update voor de functionele verbeteringen in Week 51 verstuurd zou worden, heb ik nog steeds versie 6950 op mijn Entone 510b. En dus niet 7160. Loopt het uitrol programma nog steeds? BTW: ik heb ook een Amino 610X toegestuurd gekregen, maar als ik die aansluit heb ik alleen maar zwart beeld.
Sinds de nieuwe update van de TV Box vertoont de box helaas kuren met de verbinding. Het signaal komt niet binnen op mijn TV. Het signaal lijkt dan niet krachtig genoeg ofzo. Ik moet dan de stroom van de TV box afhalen en na het opnieuw opstarten werkt deze weer goed. En moet dit steeds doen als de TV-box uit stand-by komt.
ik heb er een Netgear GS105E-200PES bridge tussen staan.
Zou de bridge hiervan de oorzaak kunnen zijn?
Nee. Ik heb mijn tv box direct met een meter kabel aan de modem verbonden en heb hetzelfde probleem, heb het trouwens ook tijdens het zappen en met terugkijken van een programma.
Gelukkig ben ik vanaf maandag van de bende van T-Mobile verlost
Hallo @Edman! ,
Het advies van T-Mobile is sluit de tv box rechtstreeks aan op het modem. Gebruik je eigen apparatuur tussen deze twee dan geeft T-Mobile daar geen ondersteuning op. Dit geldt bijvoorbeeld ook voor het aansluiten van een eigen modem/router hier krijg je vanuit T-Mobile geen ondersteuning op
Weet niet welk modem/router je hebt? De Draytek of de Zyxel.
Het is om uit te sluiten waar het probleem ligt beter om de tv box rechtstreeks aan te sluiten op de tv box. Daarna de tv box van de stroom(20 seconden), gelijk de internet kabel eruit. Daarna stroom er weer op tv box laten opstarten totdat deze de melding geeft er is geen utp (internet kabel) aangesloten, de internet kabel er weer in. Op deze manier sluit je uit waar de oorzaak ligt, bijvoorbeeld aan een defecte tv box of dat inderdaad de lijn geen stabiel signaal doorgeeft. Als het probleem daarna nog blijft kun je het hier weer melden en zal een moderator dit vanzelf oppakken.