We kregen een mail van T-mobile dat we, ongevraagd, op 3 mei 2023 het "nieuwe T-mobile TV” zouden krijgen. 3 mei werd de boel omgezet met het gevolg: alle TV boxen op ZWART beeld! Niets doet het meer. Kan ze zelfs met de a.b. niet op uit krijgen. Volgende dag gebeld met de Klanten service. Dan krijg je het bekende Stekkertje eruit stekkertje erin verhaal. Werkte ook niet. Nog steeds geen TV. Klacht moest naar de Backoffice. Deze zouden binnen 5 werkdagen reageren. Tot nu toe (18-05-2023) nog steeds geen reactie ontvangen! Na 1week geen TV en geen reactie van T-mobile toch maar weer met de klantenservice gebeld. “Toevallig” waren die dag nieuwe TV boxen voor ons aangevraagd. Fijn dat wij ook te horen krijgen (niet dus) dat de huidige Entone 510b niet meer voldoen. "de nieuwe tv boxen worden zsm geleverd” werd er verteld. Na weer een week wachten, inmiddels 17-5-2023, en nog steeds niets gehoord en niets ontvangen, maar weer gebeld. Klantenservice: Jaaa de kastjes zijn wel binnengekomen maaaar moeten eerst nog nagekeken worden. U zou ze maandag (22-05 dus) in huis moeten hebben.
Ik hoop alleen dat als de kastjes eindelijk binnen zijn we eindelijk weer normaal TV kunnen kijken. Lekkere K-service van T-mobile. De boel omzetten terwijl je weet dat de klant verouderde TV-boxen heeft. En dan vervolgens de klant 3 weken zonder TV laten zitten!!
Vandaag, Hemelvaartsdag, valt iedere keer ook nog het internet weg! Stekkertje eruit Stekkertje erin maar weer!!!
Overweeg toch zeer om alles maar op te zeggen bij T-mobile inclusief de mobiele abonnementen van de hele familie.
Ongelofelijk dit!