Tv verbinding hapert enorm (ESPN)

  • 29 March 2024
  • 4 reacties
  • 82 Bekeken

Sinds medio maart maak ik gebruik van glasvezel in combinatie met een bedraad Tv modem maar het hapert echt enorm. Bij ESPN ziet het er niet uit, het hapert en het lijkt net alsof je een replay kijkt. Ik heb een monteur laten komen die hetzelfde constateerde. Nieuw tv modem ontvangen en net geïnstalleerd maar ook hiermee blijft het. Internet kabel in een andere lan poort gedaan, ook zonder resultaat. Hoofdmodem op een direct stroom contact gedaan. (Niet via verlengsnoer). Ook geen resultaat. Oude tv modem kon niet opgestuurd worden. Word er langzamerhand helemaal gek van. Het hele aansluiten heeft al voor de nodige frustraties gezorgd, onnodige gaten in de muur, stuk gevel afgebroken en afspraken die niet na werden gekomen. Odido app kan niet op mijn huidige tv gebruikt worden omdat het een “ouder” model is(2016). Vind ik ook hoogst opmerkelijk allemaal.

 

Ik ben een beetje ten einde raad en ik ben bang dat ik geen fatsoenlijke voetbalwedstrijd kan gaan kijken. Dit zou voor mij wel een dealbreaker zijn om bij Odido te blijven. Ik ben juist voor het glasvezel naar Odido gedaan maar ik heb er echt spijt van op deze manier.

 

Hoor graag.

 

Groet, Jeffrey

Tommie van Odido 30 dagen geleden

Hoi @JeffMania, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Dit is natuurlijk niet wat we graag willen horen en ik wil dat je zorgeloos tv kunt kijken. Nu ben ik voor je gaan kijken en zie ik op dit moment twee Mediaboxen aangesloten, één direct op het modem en de andere op een wifipunt? Het tweede raden we namelijk af maar als het ook gebeurd als hij direct op het modem verbonden is dan moeten we het verder gaan uitzoeken. Zou je een filmpje kunnen maken waar dit goed op te zien is? Graag het filmpje hier delen door middel van een WeTransfer linkje. Dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen. Alvast bedankt. 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @JeffMania, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Dit is natuurlijk niet wat we graag willen horen en ik wil dat je zorgeloos tv kunt kijken. Nu ben ik voor je gaan kijken en zie ik op dit moment twee Mediaboxen aangesloten, één direct op het modem en de andere op een wifipunt? Het tweede raden we namelijk af maar als het ook gebeurd als hij direct op het modem verbonden is dan moeten we het verder gaan uitzoeken. Zou je een filmpje kunnen maken waar dit goed op te zien is? Graag het filmpje hier delen door middel van een WeTransfer linkje. Dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen. Alvast bedankt. 

Goedemiddag,

 

Ze zijn allebei bekabeld. Er loopt een internet kabel naar boven. Mijns inziens kan het tv modem de FPS van ESPN en live wedstrijden niet aan. Ik heb alles geprobeerd. Bij KPN werkte het prima dus zou niet weten waarom het bij Odido niet mogelijk is. Er wordt nu weer een onderzoek gedaan maar als ook hier niks nuttigs uit komt ga ik weer terug naar KPN. Ben juist voor de glasvezel en snelheid naar Odido gegaan maar vooralsnog heb ik daar profijt van. Het moet 100 procent aan het tv modem liggen want ook de monteur van guidion heeft alles gecontroleerd en zag niks wat de hapering kon veroorzaken.

 

Ook de Odido app heeft 15 seconden nodig om scherp te stellen wat ik nog wel kan opbrengen maar een wedstrijd op ESPN met haperingen en onscherp beeld accepteer ik helaas niet. 
 

Ik heb al geprobeerd een filmpje te maken maar dit komt niet goed over op een video. Zal nog een poging wagen.

 

Groet,

 

Jeffrey

https://we.tl/t-QX9pvvRj4y
 

Einde van het filmpje zie je hem ook ineens weer flink haperen. Dit gebeurt echt de hele tijd. 

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @JeffMania, heel erg bedankt! Ik zal het toevoegen aan het ticket die inmiddels is doorgezet naar de technische dienst. Zij zullen dit zo snel mogelijk oplossen. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! Groetjes, Ishana

Reageer