-
-
heeft eerste post geplaatst
-
1 reactie
Sinds enkele dagen loopt de tv gids in de Odido app niet synchroon met de tijd.
Wijn maken gebruik van de Odido app op een nieuwe Samsung tv.
De tv gids loopt ca. 15 minuten voor, waardoor je niet de actuele en correcte informatie krijgt over de tv programma's.
Wat kan ik hieraan doen?
Hoi @SusanS, welkom op onze Community!
Goed dat je hiervoor contact met ons opneemt. Wat gebeurt er als je de TV app opnieuw opstart? Schiet de tijd dan wel naar het juiste punt of niet? Zou je mij wat meer informatie kunnen geven hierover? Thanks.
- Welke type TV heb je? (bijv UHD50WLK, dit kan klant achterop de TV vinden):
- Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit is te vinden bij de instellingen van de TV (Let op: dus niet de app!):
- Wat is de software versie?:
- Welke versie van de Smart TV app is geïnstalleerd? (Ga in de app naar Account > Instellingen > Over):
Kan je in de instellingen van je Samsung TV nakijken hoe de klok ingesteld staat? Dit kan je checken via:
- Samsung settings menu
- Ga naar General > System Manager > Clock > Clock mode
- Staat clock mode op ‘Auto’?
Bekijk origineel