Goedemiddag,
Enige tijd geleden verhuist. Ik dacht dat dit een mooi moment was om van provider te veranderen. Ik zat bij KPN en vond dat wat duur. T-Mobile had een leuke prijs. Overgestapt dus. Wel spijt van. Of onderstaande vragen kunnen worden opgelost anders stap ik zsm weer over.
Als eerste de TV:
De tv ontvanger reageert extreem langzaam op de afstandsbediening. En de afstandsbediening moet wel erg strak (en niet te ver weg) gericht worden. Opnemen van programma's is altijd spannend. Sowieso te laat starten en eerder stoppen met opnemen. Maar wat ook voorkomt. Hij neemt een ander programma op (!!)
Bij KPN had ik draadloos internet. Werkte perfect. In mijn nieuwe huis wil ik geen draden trekken van de meterkast naar de TV. Dus de draadloze setjes van KPN gebruikt. Werkt redelijk tot slecht. Ik heb nu een Wifi versterker gepakt en die naast de tv in het stopcontact gestopt. Vanaf de versterker naar de ontvanger bedraad. Werkt iets beter maar veel storing. Mijn vraag: is het mogelijk om een goed tv signaal te krijgen zonder een draad te trekken van de meterkast naar de tv ontvanger?
Ik weet het. Ik ben verwend door de kwaliteit van KPN maar betaalde daar een goede prijs voor. Graag een antwoord.