-
-
is een nieuwe Poster
-
4 reacties
Ben sinds dinsdag overgestapt van Telford naar T-Mobile. En nu werkt de TV niet. Een monteur heeft de installatie geregeld. Hij kreeg het ook niet voor elkaar en hem werd door de Servicedienst van T-Mobile verteld dat de update (van de TV Box) wel zo'n 2 uur kon duren. Dat vond ik vreemd (in deze tijden), maar goed. Monteur weg en na 2 uur werkte er nog steeds niets (wat ik al verwachtte). De Wifi werkt, maar de TV Box niet. Ik ben in het bezit van 2 TV Boxen, dus heb alles al zo'n beetje vervangen. Ook alles al diverse malen alles van de stroom afgehaald. Ik krijg na Starting Network de volgende melding: Unable to connect to DHCP server. Het lampje op de TV Box knippert de hele tijd blauw. De WAN en WLAN lampjes op de modem branden, maar knipperen wel vaak.
De klantenservice/helpdesk heeft ook al van alles met me doorgenomen, maar tot op heden werkt er niets en wij moesten maar afwachten... Iemand een idee? Ik heb een gezin dat TV wil kijken.