-
-
is een Top Poster
-
7 reacties
goedendag,
sinds de verhuizing( februari dit jaar) een nieuw abonnement, zou beter moeten zijn maar we hebben echt slecht tv beeld, gewoon geen zin meer om te kijken.
het is niet scherp, het wisselt tussen niet scherp en scherper, bij sport zijn gewoon de rugnummers niet te lezen. blokjes in beeld, vastlopen etc.
alle trucs met opnieuw opstarten powerflip en andere kabels heb ik wel gehad. weet bijna mijn klantennummer al uit mijn hoofd!
sinds het begin bij t mobile , een jaar of 5 geleden) al in het bezit van dezelfde modem en tvbox.
ik word er inmiddels niet zo vrolijk van.
wat te doen?
Hoi @graspop2011, goed dat je aan de bel trekt, hier wil ik graag meer voor je in betekenen! Top dat je al zo aan de slag bent geweest, het lijkt mij dan ook zeker niet nodig om die stappen opnieuw uit te voeren. Ik heb uitgebreid je TV Box nagekeken en het lijkt mij wel nog verstandig om een fabrieks reset op de TV Box uit te voeren: Hoe geef ik de TV Box een fabrieksreset?
Nog een kleine vraag: heb je de TV Box direct op het modem aangesloten of via een omweg, zoals een eigen router, switch of stroomnetadapters? Graag raad ik je aan om, bij wijze van test, de TV Box direct op het modem aan te sluiten omdat dit altijd veel betere resultaten en een veel mooier beeld geeft.
Ik verwacht dat je hiermee een heel stuk verder komt, anders sta ik nog steeds voor je klaar!
Bekijk origineel