Geacht forum, sinds jaren was ik een tevreden klant bij Telfort maar sinds de overname door KPN ging de kwaliteit achteruit. In de gehele periode van ruim 10 jaar ben ik gemiddeld maandelijks gebeld door T-Mobile om over te stappen omdat ik hier over de hele periode 2 mobiele abonnementen had. Dit heb ik altijd geweigerd omdat ik gebruik maak van powerlines en T-Mobile wilde geen garantie geven dat ik een goede tv ontvangst zou hebben via dit systeem. 29 April werd ik weer gebeld en werd mij door de medewerkster, (na navraag bijeen collega, een meerdere of een techneut),verzekerd dat het nu wel mogelijk was. Naar aanleiding van die belofte de stap gewaagd en overgestapt. 16 Mei alles geïnstalleerd en het blijkt niet te werken. Meerdere telefoontjes gepleegd en van alles uitgeprobeerd niets werkt. Tot dat iemand aan het eind van de middag het idee had om de tv-box aan te sluiten op de wifi-versterker. Dit werkte wel en hoef daarom geen ontsierende kabel door de woonkamer te leggen. Echter, ik heb boven een tweede tv en zou voor dezelfde oplossing een tweede wifi-versterker nodig hebben. Ook geen probleem maar nu moet ik maandelijks €2,50 betalen voor de tweede wifi-versterker. Dus T-Mobile veroorzaakt een probleem en ik moet betalen voor een surrogaat oplossing. Ik heb ook €100,- betaald voor het powerline systeem waar ik niets meer aan heb. Het gaat niet om de maandelijkse €2,50 maar het is voor mij een principe kwestie. Verder vind ik de tv-gids verre van optimaal maar daar ga ik in een ander topic wel verder op in. Graag jullie mening of de €2,50 terecht in rekening wordt gebracht en of dit maandelijkse bedrag kwijt te schelden is. Al was het maar uit coulance.
Beste antwoord door eric
Bekijk origineel