Na vele trouwe jaren T Mobile thuis op de dsl gehad te hebben zijn wij 2 weken geleden overgestapt op de recent actief geworden glasvezel aansluiting.
De klantenservice heeft dit netjes geregeld en heb bij dit gesprek ook nadrukkelijk gevraagd of ik de oude tv box (amulet 515b) kan behouden ivm de opname functie die wij erg graag hebben. Dan moesten we alleen gewoon de nieuwe box terug sturen in plaats van de oude.
Dit was geen probleem volgens de klantenservice. Zo gezegd zo gedaan kwam er netjes een monteur alles installeren en werkte alles in 1 keer.
Hier is het alleen al fout gegaan met de monteur. Deze heeft de tv box niet van spanning afgehaald. Aantal dagen later moest de groep van spanning en zodoende de tv box ook. Deze moest opnieuw registreren en dat lukte niet. Aan ons contract is de nieuwe box gekoppeld en niet de oude bleek.
Opnieuw klanten service gebeld en deze zou in orde maken. Oude mac adres doorgegeven en serie nummer en ze ging het regelen. Aantal dagen later eens gebeld hoe het ermee voor stond en zed waren er mee bezig werd mij verzekerd.
Nu goede week verder nog eens gebeld en wat schetst mijn verbazing. Vandaag krijg ik te horen dat dit helemaal niet mogelijk is en dat de oude box terug moet en er is geen optie want dit is technisch niet mogelijk…. Er kan geen ander mac adres aan mijn account gekoppeld worden.
Correct me if i am wrong… maar stel ik heb een kapotte box dan krijg ik een nieuwe, deze heeft een uniek ander mac adres en die kan wel gekoppeld worden aan mijn account… waarom kan dat wel en met mijn box die ik al vele jaren bezit kan het niet. Wie kan mij dit uitleggen.
Tevens stond tot voorkort nog op jullie site dat de hdd boxen niet beschikbaar waren maar na afsluiting van contract kon je wel een aanvraag doen. Nu snap ik dat ze een keer op zijn maar ik heb er noter bene 1 die perfect werkte tot vorige week.
Ik kan er mee leven als er uitzicht is wanneer de opname functie in de cloud beschikbaar komt maar daar kan ook niemand een antwoord op geven.
Hopelijk kan iemand mij hier helpen met dit probleem want anders overweeg ik toch echt de overstap naar de concurrent omdat deze dat allemaal wel kunnen bieden.
Met vriendelijke groet
Beste antwoord door Jason van Odido
Bekijk origineel