Skip to main content

op nieuwe smart TV alleen nederland 1,2 en 3 de rest is zwartbeeld,

ik zie al veel topics hier over maar niet wat de oplossing is. 

wie kan mij verder helpen dat alles via mijn TV gaat en niet de tv box nodig meer heb

Hoi ​@Sunshine2605, ik help je graag verder! Heb je de TV Box al eens opnieuw opgestart? De instructies vind je op deze pagina: Reset TV Box | Odido community. Ook kun je de kabel in een andere poort van het modem plaatsen of een andere internetkabel testen. Daarnaast kun je natuurlijk ook via de Odido TV app kijken. Alle informatie hierover vind je hier: Alles over de Odido TV app voor smart-tv's! | Odido community. Zo heb je geen TV Box meer nodig! Groetjes, Ishana

met een nieuwe smart tv moet je de APP van Odido installeren dan heb je geen problemen

Ik heb de app gedownload uit de Sony App Store via de tv.

en geïnstalleerd. Maar die app geeft juist alleen 1.2,3 en de rest is zwart beeld wel geliuid

Hey ​@Sunshine2605, is er toevallig een optie om Media tunneling aan te zetten? Wat is het besturingssysteem van je tv en welke versie draait er? Ook ben ik benieuwd naar de versie van onze app. 

hoi Tommie,

bedankt voor je antwoordt en ja ik heb media tunneling optie en ook aan gezet.  en nu werken de zenders wel.

voor jouw info 

2.04672, android 12,  bravia 4k Ae2

maar wat hou die media tunneling in??  

Fijn om te horen ​@Sunshine2605, we werken momenteel aan een nieuwe versie van de app, die moet dit oplossen.

Multimedia-tunneling is een technologie die zorgt voor een soepele en vloeiende weergave van multimedia-inhoud op je Android TV. 

Reageer