Beste T-Mobile,
Ik wordt nu (weer) onaangenaam verrast. Nu blijkt weer dat een TV Box die ik teruggestuurd heb niet is ontvangen en dat er een boete van 90 euro in rekening gebracht gaat worden.
Alles op een rijtje:
- Een maand geleden kon ik opeens geen programma’s meer opnemen of gebruikmaken van Begin Gemist. Of het er mee te maken had weet ik niet maar twee dagen daarvoor was er een grote storing waardoor ik de hele dag geen TV had. Vervolgens is door jullie aangegeven dat de TV Box vervangen moet worden. Maar in plaats van een T Box met Hard Disk werd mij een Amino Aria 610 gestuurd.
- Volgens jullie administratie blijkt nu dat ik 2 TV Boxen had. Een 610 en een Entone Amulet 515. Ik heb echter al een aantal keer zowel schriftelijk en telefonisch aangegeven dat ik maar 1 TV Box heb gehad en dat is een Entone 515.
- Nu blijkt dus dat al twee jaar ten onrechte een 610 in rekening wordt gebracht, terwijl mij door jullie is gegarandeerd dat ik niet voor 2 boxen zou moeten betalen.
- Ik heb na meer dan een maand(!) nog steeds niet de juiste vervangende TV Box (met opnamefunctie) ontvangen en betaal nu voor een dienst die niet door jullie geleverd wordt.
- Ik had de 515 teruggestuurd en nu ontvang ik een bericht dat die niet door jullie is ontvangen en dat een boete van 90 euro in rekening wordt gebracht.
Deze situatie begint nu echt hele nare vormen aan te nemen en zou graag willen dat dit allemaal eindelijk opgelost wordt!
Het bewijs van verzending:
Beste antwoord door Jason van Odido
Bekijk origineel