Beantwoord

Onterecht een boete

  • 28 March 2024
  • 6 reacties
  • 68 Bekeken

Beste,

Ik heb eind 2023 mijn tv+internet abonnement bij Odido opgezegd en begin 2024 heb ik alle apparatuur netjes terug gezonden. Ik heb op 28-01-2024 nog een herinnering ontvangen over de apparatuur. Toen heb ik meteen telefonisch contact opgenomen met Odido en werd mij verzekerd dat de apparatuur in goede orde was ontvangen en ik mij geen zorgen hoefde te maken over boetes etc.

 

Nu, weer 2 maanden later heb ik opeens een boete van € 165,00 ontvangen voor het niet terugsturen van de apparatuur. Telefonisch/via email zijn jullie lastig te bereiken dus ik hoop dat het op deze manier lukt om met iemand in contact te komen.

 

Ik hoor graag,

Damon

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 28 March 2024, 15:13

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @Damon Nijland 

Heb je bewijs dat alles is teruggestuurd dan geen zorgen, de moderators gaan je verder helpen.

Wel even geduld hebben maar komt vast wel goed.

Misschien zijn ze vergeten de spullen af te melden.

Vul je klantnummer in je community account in zodat de moderator even kan kijken wat er mis ging.

Je mag het bewijs (screen) ook hier inplakken (maar maak dan wel al de privé gegevens zwart.

Groetjes! 

Goedemorgen @Damon Nijland 

Heb je bewijs dat alles is teruggestuurd dan geen zorgen, de moderators gaan je verder helpen.

Wel even geduld hebben maar komt vast wel goed.

Misschien zijn ze vergeten de spullen af te melden.

Vul je klantnummer in je community account in zodat de moderator even kan kijken wat er mis ging.

Je mag het bewijs (screen) ook hier inplakken (maar maak dan wel al de privé gegevens zwart.

Groetjes! 

Bedankt voor je reactie! Ik heb mijn klantnummer toegevoegd. 

Ik ga het bewijs nog even zoeken.. Hopelijk heb ik die nog, omdat ik in januari telefonisch contact heb gehad en een bevestiging heb gekregen dat alles ontvangen was kan het zijn dat ik het bewijs niet meer heb..

 

Groeten,

DAmon

Goedemorgen @Damon Nijland 

Heb je bewijs dat alles is teruggestuurd dan geen zorgen, de moderators gaan je verder helpen.

Wel even geduld hebben maar komt vast wel goed.

Misschien zijn ze vergeten de spullen af te melden.

Vul je klantnummer in je community account in zodat de moderator even kan kijken wat er mis ging.

Je mag het bewijs (screen) ook hier inplakken (maar maak dan wel al de privé gegevens zwart.

Groetjes! 

Hi Cris,

Ik heb het bewijs gevonden. DHL geeft aan dat Odido het pakket niet verwerkt heeft. Welke gegevens moet ik zwart maken? Er staat enkel mijn naam en het zendingsnummer op.

Groetjes,

Damon

Reputatie 7
Badge +14

@Damon Nijland Je naam en eventuele postcode. Als de moderators iets willen weten vragen ze het verder wel. Wacht daar maar even op. 
Prettige dag verder

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Damon Nijland, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je aan de slag gegaan en heb de boete gecrediteerd. Je ontvangt hier spoedig een bericht over. Mijn excuses voor het ongemak! 

Reageer