odido terug naar live tv

  • 1 March 2024
  • 3 reacties
  • 47 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Binnen de odido app, als je aan het terugkijken bent, en je pauzeert het, dan krijg je een pop up, wil je terug naar live tv. Wanneer je op annuleren drukt, dan komt deze na 2 seconden weer en gaat zo door.

(Dit is met de roll back (oude app versie) hopende dat het in de nieuwe versie is opgelost wanneer die weer terug komt)

Teresa van Odido 1 maand geleden

Welkom op onze Community! @Rodr 

Goed dat je hierover aan de bel trekt, ik kan mij voorstellen dat dit niet fijn kijkt. Ik help je graag verder om dit op te lossen! 

Ervaar je dit met de Odido TV app voor Smart TVs of met de Odido online TV app? In beide gevallen verneem ik graag wat voor apparaat je gebruikt, het type en het besturingssysteem. 

Heb je al eens geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren? Zo niet, wil je dit eens proberen? 

Geef je mij een seintje als je zo ver bent? Ik sta klaar om verder te helpen! 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @Rodr 

Goed dat je hierover aan de bel trekt, ik kan mij voorstellen dat dit niet fijn kijkt. Ik help je graag verder om dit op te lossen! 

Ervaar je dit met de Odido TV app voor Smart TVs of met de Odido online TV app? In beide gevallen verneem ik graag wat voor apparaat je gebruikt, het type en het besturingssysteem. 

Heb je al eens geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren? Zo niet, wil je dit eens proberen? 

Geef je mij een seintje als je zo ver bent? Ik sta klaar om verder te helpen! 

Welkom op onze Community! @Rodr 

Goed dat je hierover aan de bel trekt, ik kan mij voorstellen dat dit niet fijn kijkt. Ik help je graag verder om dit op te lossen! 

Ervaar je dit met de Odido TV app voor Smart TVs of met de Odido online TV app? In beide gevallen verneem ik graag wat voor apparaat je gebruikt, het type en het besturingssysteem. 

Heb je al eens geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren? Zo niet, wil je dit eens proberen? 

Geef je mij een seintje als je zo ver bent? Ik sta klaar om verder te helpen! 

Odido TV app 

Samsung QE55Q85R (Firmware zou ik later kunnen bekijken)

App is verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.

Het ging hier om de oude versie van de applicatie, mogelijk dat de nieuwe versie het wel goed doet. (Deze had recent een roll-back en nu hebben we de nieuwe weer, dus ga het binnenkort testen). 

 

 

Reputatie 6
Badge +2

@Rodr Is het inmiddels opgelost? Ik verneem het graag. Ik sta in ieder geval klaar om verder te helpen indien nodig! 

Reageer