Beantwoord

Navigeren odido tv app Apple TV

  • 6 March 2024
  • 4 reacties
  • 103 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 10 reacties

Ik maak gebruik van de Odido tv app op de Apple TV 4K  met tvOS 17,3. Echter als je naar een zender zit te kijken, en je per ongeluk van rechts naar linkje veegt op de afstandsbediening, dan scroll je zoals verwacht iets terug in het programma. Echter daarna kan je niet meer van zender wisselen door naar boven of naar onder te vegen.  Dit probleem had ik ook bij de Apple TV HD en de app was toen nog van T-mobile. Dus dit lijkt een langlopende bug. Graag naar kijken. 

icon

Beste antwoord door TMTV 7 March 2024, 16:41

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @VOne,

Dit herken ik ook van de Apple TV HD. Ik weet niet of het een bug is of dat het de bedoeling is, maar je kunt inderdaad niet zappen terwijl je iets aan het terugkijken bent (ook al was dat niet de intentie). De enige manier om hieruit te komen is door op de play-/pauzeknop te drukken en te kiezen voor Terug naar Live. Dan kun je weer zappen. Je kunt wel tijdens het terugkijken rechts op de remote tikken om de zenderlijst te tonen. Vanuit daar kun je ook zappen.

Dank voor het antwoord, en hoewel het in ieder geval een workaround is, zou ik toch graag zien dat ze dit bij het team zouden neerleggen of ze dit niet gemakkelijker kunnen maken. 

Kan er aangegeven worden of dit gemeld is bij het Apple TV app ontwikkel team? Het blijft wel erg stil, en zie toch graag dit verbeterd worden. 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @VOne, ik heb het voor je doorgezet naar het TV-team. We nemen het mee voor de verbeteringen van de UI/UX! 

Reageer