Beantwoord

LG tv app

  • 4 February 2024
  • 8 reacties
  • 563 Bekeken

de tv app op een lg oled tv werkt niet goed, als je de app hebt gebruikt en je schakelt bv. naar live tv en je wil daarna de app weer gebruiken dan reageert deze niet meer, je moet dan de tv uit en weer aan zetten.

bij gerelateerde topics is te lezen dat de t mobile app een beta versie is laatste up date van 1 januari 2023 dit probleem is al langer bekend bij odido maar is nog steeds niet opgelost

is er ondertussen al een odido tv app voor de lg store? of komt die niet

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 5 February 2024, 12:17

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @tilanus50, de LG app is nog in béta-versie. In dit topic lees je hier alles over:  

Hier worden ook alle tussentijdse updates geplaats over de app. We zijn druk bezig met de leverancier om de app te verbeteren!

Goedendag,

Is er inmiddels al een oplossing?

Ook op mijn lg tv moet ik telkens de tv uit en aan zetten om ODIDO app te openen.

Vreselijk irritant.. tv kastje opgezegd!!

 

Met vriendelijke groet,

 

Raymond Belt 

Reputatie 7
Badge +5

Hi @shenra73, zie het topic wat Tommie hier ook heeft gedeeld. Sinds 18-03 is er een nieuwe versie van de app voor devices vanaf webOS3.5 Heb jij deze al? Verwijder de app anders en download deze opnieuw. Ik ben benieuwd hoe dit uitpakt en of dit het probleem oplost. Heb jij één van deze modellen: 32LH609V, 32LH595U, 32LH590U, 32LH585U, 32LH580U? De update hiervan ligt momenteel bij de leverancier. Hou het topic in de gaten hoe het met deze modellen verloopt!

 

Komt die nieuwe app (update)nog een keer? ODIDO?

 

Mijn LG tv heeft versie 5.5.0-1107

 

Model: 49NANO866NA

Gr Raymond 

Reputatie 7
Badge +1

Ik gebruik zowel de mediabox voor mijn LG tv alsmede de app, als test net de app opgestart en vervolgens naar Youtube na een paar minuten Youtube afgesloten, daarna de Odido app opgestart na enkele seconden werd de Odido app opgestart en begon de tv gewoon de zender die het laatst was gekeken (RTL Z) gewoon op te starten.

Heb die Media box  niet meer 

Had ik geweten dat ik elke x die tv opnieuw moet opstarten had ik die box wel gehouden.

Ze zeggen er komt een update van die app maar zeggen ze al jaren 

 

 

Reputatie 5
Badge +4

Hi @shenra73, inmiddels is er een nieuwe update uit voor de TV App! Deze is ook beschikbaar voor jouw model TV. Mocht deze niet automatisch geüpdatet zijn, dan kan je de TV App verwijderen en hem weer opnieuw installeren. Zo weet je zeker dat je gebruikmaakt van de nieuwste versie. Mocht je toch liever van de Mediabox gebruik willen maken, dan kan je deze altijd aanvragen in jouw Mijn Odido account. 

De app werkt opzich prima maar toch moet je elke keer als je bijv van YouTube naar gewoon tv gaat de tv uit en aan zetten. Dus een update van de app heeft geen enkele invloed daarop. 

Gr Raymond 

Reageer