Kan TV Pincode niet vinden

  • 22 February 2024
  • 3 reacties
  • 110 Bekeken

Reputatie 2

Hi team, ik kan nergens mijn TV pincode vinden, ook niet in de app en zeker niet in Mijn Odido omgeving waarin alleen mijn mobiele abonnement staat. Kunnen jullie hier zsm op reageren?

Stefanos

Cal van Odido 5 maanden geleden

Hoi @Stefanos25, goed dat je dit navraagt, ik help je hier graag mee! Je kan je Internet + TV abonnement snel toevoegen via deze functie in je Mijn Odido omgeving: abonnement toevoegen. Mocht je een foutmelding krijgen, zou je dan een screenshot van de foutmelding hier kunnen delen? 

Zodra je in je Mijn Odido Internet + TV omgeving zit kan je hier je TV inloggegevens vinden: Instellingen TV.

Ook ik zoek graag je TV inloggegevens erbij, alleen heb je jouw Odido abonnement nog niet gekoppeld aan jouw Community account. Zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dit lijkt op ABC12345 en kun je vinden in een e-mail.

Ik help je hier graag mee, dit is snel opgelost! 🙂

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Stefanos25, goed dat je dit navraagt, ik help je hier graag mee! Je kan je Internet + TV abonnement snel toevoegen via deze functie in je Mijn Odido omgeving: abonnement toevoegen. Mocht je een foutmelding krijgen, zou je dan een screenshot van de foutmelding hier kunnen delen? 

Zodra je in je Mijn Odido Internet + TV omgeving zit kan je hier je TV inloggegevens vinden: Instellingen TV.

Ook ik zoek graag je TV inloggegevens erbij, alleen heb je jouw Odido abonnement nog niet gekoppeld aan jouw Community account. Zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dit lijkt op ABC12345 en kun je vinden in een e-mail.

Ik help je hier graag mee, dit is snel opgelost! 🙂

Reputatie 2

Hi team, ik probeer het te koppelen maar ik krijg dan de volgende melding met geen email en deze is ook niet in spam te vinden.

Mijn klantnummer ben ik nog aan het zoeken maar heb dit als enige referentie: [Mod edit: persoonlijke gegevens verwijderd]

Met andere woorden: ik krijg niks gekoppeld en zoek nog naar mijn klantnummer.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Stefanos25, ik heb meteen ook voor je gespeurd en het lijkt erop dat je een letter bent vergeten in jouw e-mailadres dat gekoppeld staat op het internetabonnement. Dit verklaart dan ook waarom je ook geen e-mail hebt ontvangen en niet kunt koppelen in Mijn Odido. Ik heb het e-mailadres in ieder geval aangepast zoals deze ook bekend is op de Community. Nu zou het dan ook helemaal moeten lukken. Ik stuur je voor de zekerheid ook alvast de tv-gegevens door in een privébericht, zodat je wel al lekker tv kunt gaan kijken! 😊

Ook heb ik hierboven jouw persoonlijk gegevens weggehaald ivm privacy.

Reageer