Omdat het vorige topic door T-Mobile gesloten is, ga ik gewoon op vrolijke voet verder met het vervolg van de bagger service die T-Mobile levert.
Met het vallen ven de bladeren valt ook de ontvangt van T-Mobile met duizelingwekkende snelheid.
Ondanks het feit dat ik trouw elke nacht de tv-ontvanger uit zet omdat dat volgens de expert Sander de enige oplossing is om een probleemloos gebruik te kunnen maken van de Tv-ontvangst van T-Mobile, Desalniettemin moet ik nu dagelijks dezelfde routine doorlopen om gebruik te kunnen maken van de service waar ik geen misselijk bedrag voor betaal.
De routine bestaat er uit dat ik tijdens het tv-kijken regelmatig de decoder uit zet en weer op start zodat:
1. het beeld synchroon loopt met het geluid.
2. het beeld niet meerdere keren per uur op zwart slaat terwijl de uitzending wel door loopt.
3. de ontvanger niet meermaals meld dat er geen verbinding is met de video server.
Ik ben mij er van bewust dat dit allemaal geheel en al te wijten is aan mij en dat T-Mobile totaal geen invloed heeft op de bagger service die zij leveren.
Gelukkig heb ik een usenet abonnement zodat ik tijdens de uren dat T-Mobile gewoon weigert om te leveren waarvoor ik betaal, illegaal gedownloade content kan bekijken. Dan heb ik in elk geval nog iets aan mijn TV.
Het mag misschien belachelijk lijken, maar ik kan niet wachten to Ziggo de dienstverlening van T-Mobile gaat overnemen. Slechter kan het nooit worden.
Beste antwoord door Boris
Bekijk origineel