Beste antwoord door Hans-Juriën
Bekijk origineelGeluidskwaliteit TV Anywhere op Apple TV
Hi
Dat is een goede vraag en daar heb ik op dit moment geen antwoord op. De desbetreffende persoon is op dit moment op vakantie. Zou je dit volgende week nog een keer willen vragen? Dan zal ik poolshoogte nemen om te kijken of dit binnenkort mogelijk wordt gemaakt of niet!
Goedendag,
Is er al iets meer bekend over ac3? Met apple tv?
Via de apple tv app totaal geen ac3. Ook geen optie om het aan te zetten in de instellingen. Kijk ik in de lg app kan ik het wel aanzetten.
Met groet,
Sander
Hi
Inmiddels een aantal jaar verder, nieuwe naam… nu ook nieuwe updates omtrent het geluid in de apple tv app?
anno 2023 is alleen stereo geluid wel erg karig.
Dank je voor de update. Ik zag op mijn apple TV dat Viaplay en Prime een koppeling kregen met de App van Apple TV+ en T-mobile niet. Mogelijk kan zo’n koppeling, door herkenbaarheid, iets opleveren om gebruik te kunnen maken van bepaalde functionaliteiten op de Apple TV! Ook in elektronische apparaten kan communicatie soms wonderen verrichten.
Er wordt dus aan gewerkt en we doen er alles aan om ook hier een fix voor te vinden!
Hallo Ik ben benieuwd wat de status is van deze implementatie issue (AC3/Dolby op Apple TV)?
Deze comment is van 10 mnd. geleden. De gebruikelijke TV apps zoals Netflix, Viaplay, Prime, ondersteunen dat je het geluid mbv de Apple TV kan doorzetten op muziek boxen, voor een bioscoop ervaring. Enkel bij de T-mobile TV anywhere app kan er geen geluid worden doorgezet! Als alle standaard TV apps deze functionaliteit kunnen ondersteunen dan dient het wiel toch niet opnieuw te worden uitgevonden? Ik ben wat slechthorend en ervaar het echt als een gemis. Want met de standaard boxjes achterin een flatscreen TV, komt het voor mij niet verstaanbaar over.
Hi
Hi
Hoe zit het nu met het originele issue, multi channel ondersteuning voor Apple TV? Ik kan hier 2 jaar later nergens een bevredigend antwoord terugvinden...
Gisteren heb ik een paar minuten een dolby signaal gehad, maar na een keer heen en weer zappen heb ik het niet meer geactiveerd gekregen. Ik wacht wel op de update en probeer het dan nog eens.
Hi
Ok Dan.
dan kun je blijven zoeken 😳🤭
bedankt voor je antwoord
Hi
ik heb de tv box gereset naar fabrieksinstellingen (met een prikker achterin de box) en alle instellingen weer na gekeken maar helaas nog steeds geen dolby op geen enkel kanaal (meerdere bekeken van nos/rtl/sbs en andere omroepen)
Ik geef het op ik weet het niet meer. Gelukkig nog wel atmos op mijn Apple TV (niet met t-mobile😋)
fijne dag.
ik zal de box wel een reset geven als ik weer thuis ben straks
je hoort nog van mij
Ik heb niet het idee dat het aan de kabels ligt, die kunnen er in principe niet voor zorgen dat de functie op de TV Box verdwijnt.
Nog een allerlaatste check: kun je de TV Box volledig resetten door middel van een factory reset?
Dit is enkel om te testen of het net zo werkt als bij het issue met Begin Gemist → daar lost de factory reset in 9 van de 10 gevallen het probleem op.
Bedankt voor je antwoord maar Mijn tv geeft met andere apps (Netflix amazon) en kanalen via de satelliet nog gewoon dolby (+) door. Dus weet even niet hoe het helemaal zit.
ik zal binnenkort nog eens wat met de kabels sleutelen.
Ik begin in jouw specifieke geval te vermoeden dat dit een tv-issue is (zonder voorbarige conclusie te trekken natuurlijk): kun je jouw tv eens terugzetten naar de fabrieksinstellingen, alsjeblieft?
Ik zal van het weekend eens met de bekabeling spelen , eens zien of er wat veranderd.
alvast bedankt voor dit antwoord.
Vanmorgen een tijd anders aangesloten gehad (eerder werkte 5.1 toen wel, voor de update naar de nieuwe os) maar geen verschil,ik krijg helaas geen 5.1 uit de tv-box meer.
Ik zal van het weekend eens met de bekabeling spelen , eens zien of er wat veranderd.
alvast bedankt voor dit antwoord.
Goedemiddag all, het is gecheckt en dit is het antwoord vanuit het onderzoeksteam na reproductie van het issue: de 5.1 wordt bij instelling DD (Dolby Digital) geleverd maar afhankelijk van welke zender is het wel of niet mogelijk om 5.1 te gebruiken.
Daaruit maak ik op dat het bij enkele zenders niet mogelijk is, maar uit jullie verhaal maak ik op dat het bij jullie nog steeds voor alle zenders geldt, klopt dat?
Goedemorgen all, het onderzoek ligt inmiddels bij de tv specialisten. Ik heb nog geen concrete update voor jullie, maar blijf het continu in de gaten houden.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.