-
-
heeft eerste post geplaatst
-
1 reactie
Beste Odido,
Sinds kort hebben wij een probleem met de tv verbinding. Als wij de tv, inclusief het kastje van Odido aanzetten, geeft de tv aan dat er geen internetverbinding is. Als we dan een "harde" reset uitvoeren functioneert het weer. Het is natuurlijk niet normaal dat we dit iedere keer moeten doen bij de opstart.
Wat zouden wij hieraan kunnen doen?
Ik hoor graag van jullie.
Hoi @Catelijne Gerritsen, handig dat je aan de bel trekt, ik help je graag aan een effectieve oplossing! Zie je wel een blauw lampje aanspringen op de Mediabox als je de TV aanzet of blijft het lampje rood branden? Kan je proberen om de Ecostand uit te zetten via de stand-by instellingen in het menu? Ervaar je dit op beide Mediaboxen of op slechts één van de Mediaboxen?
Ik ben benieuwd, ik weet zeker dat we dit snel kunnen oplossen samen! ![:slight_smile: 🙂](https://cdn.jsdelivr.net/emojione/assets/png/1f642.png?v=2.2.7)
Bekijk origineel