Met vriendelijke groet
stefan van Pinxteren
Beste antwoord door Glassertje
Bekijk origineelBeste antwoord door Glassertje
Bekijk origineelHelaas nadat ik de instellingen voor vast bellen in de modem T54 had gezet naar FSK en i.p.v. Nederland naar België heeft het een aantal dagen gewerkt, maar helaas van korte duur. Inmiddels krijgen we weer in “gesprek”. We hebben afgesproken dat als dit weer niet goed is binnen het termijn van 4 weken niet werkt we zonder kosten kunnen overstappen naar een andere provider, Dus bij deze….
Hi
Zullen we daar ons gesprek verder voeren? Alvast heel erg bedankt.
Nee Boris wat heb ik aan berichten van 2019? We leven in 2022 en in dit jaar is mijn probleem met de T54 modem begonnen. (VoIP) Er is intussen een brief naar het kantoor om een termijn van drie weken het naam/nummers in orde te krijgen. Zoniet kosteloos beëindiging abonnement. Als je ongeveer 30 jaar zonder probleem kan zien wie er belt en deze provider dit vanaf juni 2022 niet weet op te lossen is er structureel wat fout... Vandaar de brief!
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.