Goedemorgen allemaal
Na ik denk zo een 50 keer bellen denk ik dat ik het zo maar eens ga doen ik zal beginnen met het probleem ik ben in november over gestapt naar een ander tv pakket zelfde provider nu zou ik kunnen opnemen en terug spoelen daadwerkelijk in de cloud mee draaien nu is het alleen zo dat dit nog steeds niet werkt iedere keer als je belt we zijn er mee bezig, we gaan het oplossen, verbinding verbroken, tot zelfs een keer gewoon uitscholden werd door een medewerker, meneer we kunnen geen monteur sturen wij moet dan bij een keuze vakje komen dan pas mogen we dat ( met andere woorden is te duur) nu ben ik benieuwd of iemand hier mij misschien wel zou kunnen helpen ik ben nu heel erg ontevreden over de manier waarop ik te woord gestaan word en behandeld word
Ik hoop dat ik hier mee iemand kan bereiken die wel beslissingen mag nemen en mij wel de service kan bieden waar voor tmobile staat en sterken nog waar we voor betalen
Met een niet zo vriendelijke groet naar de meeste tmobile medewerkers