Ik heb die trage Entone box al herstart maar mocht niet helpen.
Ik kan het niet in de TV Anywhere app checken aangezien Stingray daar niet op zit.
Gr Robin
Beste antwoord door Folkert
Bekijk origineelBeste antwoord door Folkert
Bekijk origineelHelaas heb ik op diverse zenders dat het geluid achterblijft bij het beeld. Erg irritant. Oplossingen als herstart gebruikersinterface, herstart tv-box en opruimen harde schijf leveren eventjes verbetering. De app heeft dit probleem niet.
Heeft iemand nog suggesties? Ik heb een Entone-box. Merci.
Hey
Daar moeten we een oplossing voor vinden! Maak je gebruik van externe audioapparatuur? En speelt dit probleem op alle zenders of een aantal? Ik kan op afstand een fabrieksreset voor je uitvoeren waarmee je TV Box van een frisse herstart wordt voorzien. Hiermee ben je wel al je opgenomen programma's kwijt. Laat me weten of ik dit voor je in orde mag maken.
Dankjewel voor de reactie. Om de een of andere vage reden lopen beeld & geluid nu weer synchroon. Ik hoop dat dit ook zo blijft. Anders neem ik die tip van ‘factory reset’ over.
Theo
Stingray Classica HD nu al een maand lang asynchroon beeld geluid. 3 weken geleden gemeld bij servicedesk t-mobile met minimaal effect; was het tijdverschil eerste iets in de orde van 10 seconden nu is dat 1-2 seconden, nog steeds onacceptabel.
Stingray meldt desgevraagd dat alleen t-mobile en nog een kabelprovider met dit issue te kampen hebben.
Hoi
Hoi Jason,
Sinds gisteren ervaar ik weer een perfect samengaan van beeld/geluid. Houden zo en bedankt!
Na een korte periode van goed functioneren, sinds vrijdag wederom asynchroniteit beeld / geluid bij Stingray Classis HD
Kortom; herhaalstoring.
Hi
Sinds gisteren ervaar ik weer een perfect samengaan van beeld/geluid van Stingray Classica. Houden zo!
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.