Alleen NPO 1,2 en 3 en nog geen oplossing hiervoor.
Vandaag via chat en na alle mogelijke opstart en instel-adviezen voor modem en TVbox te hebben doorlopen geen oplossing voor dit probleem. Kreeg daarna pas ook te horen dat er op dit moment hard aan gewerkt word en dat het probleem al bekend was. En nu lees ik hier op de community dat er vorig jaar gelijke problemen waren, kan T-mobile dat niet gelijk zeggen en mijn niet eerst uren laten aanklooien zonder resultaat. Nu mensen weet wat u te wachten staat. Ik kreeg het advies om voorlopig maar gebruik te maken van TV-anywhere. Maar hoe lang ik mijn 55 inch tv niet kan gebruiken weten ze niet. Ik ga ervan uit dat dit gecompenseerd wordt, anders is het dag T-Mobile en nooit meer. Het ergste is nog dat wanneer ik dus niet de adviezen gevolgd had van de website voordat je aan de chat begint, dan had ik nog het merendeel van de zenders op de TV-box, minus Omroep Brabant en een History zender. En nu heb ik alleen NPO 123 en weet ik niets over hoelang en hoe dit wordt opgelost. Niet goed T-mobile.