Beantwoord

Afstandsbediening met magenta knop koppelen werkt niet



Toon eerste reactie

31 reacties

Eindelijk ontvangen en geprobeerd , helaas pindakaas ook met de nieuw opgestuurde afstandsbediening werkt het koppelen met de tv ook niet.

beide methodes voor koppelen is niet mogelijk.

Reputatie 7

Hey @Jos brand,

Ik sluit aan bij deze zoektocht naar de oplossing. :wink:  We hebben hier nog een ander type afstandsbediening liggen die ik vandaag nog naar je toe ga sturen. Kun je mij laten weten of het probleem met de nieuwe speciale afstandsbediening wél is opgelost? 

Reputatie 7
Badge +7

@cansiv,

Het kan zijn dat je tv box met opnamefunctie een factory reset nodig heeft. Dit komt in enkele vallen wel eens voor. Je zou eerst ook kunnen proberen de knoppen 1 en 6 tegelijk in te drukken dan knippert het roze knopje 2 keer en daarna snel toets 9,9 en 6 in te toetsen. Dit is de reset voor de afstandsbediening.

Lukt dit niet dan kan je via de klantenservice vragen of zij een factory reset willen laten uitvoeren of via één van de moderatoren kunnen vragen via bijv: @Piotr ,of @Jason  Doe dit dan even via een privé berichtje. Ze hebben dan namelijk wat gegevens van je nodig.

Reputatie 1

@soepkip67  bedankt voor je reactie, ik heb al proberen te resetten van de ab maar ook dat werkt niet. Alles op de forum heb ik geprobeerd dus enigste wat nog zou kunnen is de fabrieksreset. Ik ga contact opnemen. Bedankt!!

Reputatie 7
Badge +7

@cansiv ,

Graag gedaan, wil je laten weten of het allemaal gelukt is? 

Reputatie 7
Hi @Jos brand,

Ik heb direct een nieuwe afstandsbediening opgestuurd. Voor de zekerheid wil ik je nog wijzen op de uitleg voor het koppelen van de nieuwe afstandsbediening:
https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/afstandsbediening-bestellen-281237

Het gaat dan voornamelijk om deze codes:



Houd je ons op de hoogte van de ontwikkelingen?

Reageer