Skip to main content
Beantwoord

ZyXEL VMG8825_T50 omruilen

  • 11 June 2024
  • 8 reacties
  • 109 Bekeken

Ik ben sinds 2022 klant bij jullie en vroeg me af of het mogelijk is mijn huidige VMG8825-T50 model om te ruilen voor een nieuwer model met WPA3 / Wifi-6 ondersteuning.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hi @pearlypeter

Ik heb de omruiling naar een T56 met Wifi6 en WPA3 in orde gemaakt voor je. 

Veel plezier ermee :) ! 

Goedemorgen,
Ook jarenlange klant al en zou graag ook wifi6 willen hebben. Is dat mogelijk?

Groeten

Reputatie 7
Badge +4

Goedemorgen,
Ook jarenlange klant al en zou graag ook wifi6 willen hebben. Is dat mogelijk?

Groeten

Ik heb de omruiling naar een T54 met Wifi6 en WPA3 in orde gemaakt voor je. 

Veel plezier ermee :) ! 

Reputatie 3

@Sven-Odido 

Ik zou ook graag mijn T50 willen omruilen voor een nieuwer model.

Is dat mogelijk?

Met vriendelijke groet,

 

Bjorn.

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Maar natuurlijk is dat mogelijk @BjornK78, ik maak het zelfs graag voor je in orde! Waarschijnlijk is de verzending iets vertraagd en ontvang je over enkele werkdagen of volgende week een DHL Track & Trace code. Ik heb in ieder geval een T-56 voor je besteld en ik ga er werk van maken dat er een modem jouw kant op komt. 

Ik wens je alvast heel veel plezier toe met het nieuwe modem, ik weet zeker dat ‘ie je zal bevallen! 😄

Reputatie 3

Maar natuurlijk is dat mogelijk @BjornK78, ik maak het zelfs graag voor je in orde! Waarschijnlijk is de verzending iets vertraagd en ontvang je over enkele werkdagen of volgende week een DHL Track & Trace code. Ik heb in ieder geval een T-56 voor je besteld en ik ga er werk van maken dat er een modem jouw kant op komt. 

Ik wens je alvast heel veel plezier toe met het nieuwe modem, ik weet zeker dat ‘ie je zal bevallen! 😄

Helemaal goed.

Ik zie de nieuwe T=56 met smart tegemoet. 

Dank je wel  

 

Vriendelijke groet,

 

Bjorn.

Reputatie 7
Badge +4

Heel graag gedaan @BjornK78! Een kleine update: sorry het is ons nog niet gelukt om de voorraad aan te vullen. Ik verwacht dat je modem later deze week verzonden zal worden. Ik ga ervoor zorgen dat je pakket snel onderweg is zodra het modem op voorraad is!

Reputatie 3

@Cal van Odido Ik vond het al vreemd dat ik nog steeds niks zag op."mijn Odido".

Maar nu weet ik waarom. Wachten  het gewoon  nog even af.

Reageer