Beantwoord

Zyxel T56 icm Unifi Cloud Key Plus G2 - Geen IP adres

  • 16 January 2024
  • 64 reacties
  • 1109 Bekeken


Toon eerste reactie

64 reacties

Reputatie 2

Hoi
Doe mij ook even een firmware update.
Ook hier problemen met de Cloud Key

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Geen idee 2024, ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat je een eigen Ubiquiti AP aangesloten hebt. Heb je de tv hiermee verbonden of direct met het modem? Kun je toevallig de tv direct (bedraad) met het modem verbinden zonder eigen apparatuur ertussen?

De update is gepushed @Geen idee 2024! Lukt het nu om verbinding te krijgen? 

@Tommie van Odido , waanzinnig het werkt allemaal weer zoals vroeger😅. Fijn weekend

@Tommie van Odido , helaas te vroeg gejuicht. Ik heb sinds gisteravond problemen met de tv box. Valt geregeld weg en vanaf vanmorgen kan ik helemaal geen tv meer kijken. Wat is er aan de hand?

@Tommie van Odido, heb de tv weer aan de praat gekregen maar helaas moet ik nu telkens onder de overkapping het netwerk vergeten en daarna weer verbinden. Dan heb ik verbinding bij de overkapping. Zodra ik weer naar binnen ga springt hij over naar de wifi binnen(zelfde naam). Als ik terug na de overkapping loop moet ik alles weer opnieuw herhalen. 

De update is gepushed @Geen idee 2024! Lukt het nu om verbinding te krijgen? 

@Tommie van Odido , waanzinnig het werkt allemaal weer zoals vroeger😅. Fijn weekend

@Tommie van Odido , helaas te vroeg gejuicht. Ik heb sinds gisteravond problemen met de tv box. Valt geregeld weg en vanaf vanmorgen kan ik helemaal geen tv meer kijken. Wat is er aan de hand?

De update is gepushed @Geen idee 2024! Lukt het nu om verbinding te krijgen? 

@Tommie van Odido , waanzinnig het werkt allemaal weer zoals vroeger😅. Fijn weekend

Reputatie 7
Badge +9

De update is gepushed @Geen idee 2024! Lukt het nu om verbinding te krijgen? 

Hey @Geen idee 2024, welkom op onze Community!

Ik heb je zojuist toegevoegd aan de lijst. Ik zal ervoor zorgen dat de update gepushed wordt. Het modem zal zichzelf dan rebooten. Daarna moet het opgelost moeten zijn.

@Tommie van Odido, kun je ajb aangeven wanneer de update uitgevoerd zal worden? Kan ik het daarna testen. Alvast bedankt 👍🏻

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Geen idee 2024, welkom op onze Community!

Ik heb je zojuist toegevoegd aan de lijst. Ik zal ervoor zorgen dat de update gepushed wordt. Het modem zal zichzelf dan rebooten. Daarna moet het opgelost moeten zijn.

Nee hoor @evert1984, ik zal de update direct voor je laten pushen zodat je het meteen kunt testen. Kan je mij laten weten of het na de update wel lukt? Het modem zal herstarten als de update wordt uitgevoerd.  

Hoi @Tommie van Odido , zou je dit ook voor mij willen doen? Heb hetzelfde probleem. Alvast bedankt.

Beste, 

ik heb precies hetzelfde probleem, heb hier gisteren een post over geplaatst. Zou ik ook een firmware update kunnen krijgen? Alvast bedankt.

Nee hoor @evert1984, ik zal de update direct voor je laten pushen zodat je het meteen kunt testen. Kan je mij laten weten of het na de update wel lukt? Het modem zal herstarten als de update wordt uitgevoerd.  

 

Dmv een firmware update zijn alle Unifi problemen (zo ver zichtbaar) opgelost. 

Reputatie 7
Badge +9

Nee hoor @evert1984, ik zal de update direct voor je laten pushen zodat je het meteen kunt testen. Kan je mij laten weten of het na de update wel lukt? Het modem zal herstarten als de update wordt uitgevoerd.  

Bedankt voor je reactie.

Betekent wel dat ik momenteel moet wachten op de firmware upgrade. En als deze komt pas kan testen of het uberhaubt wel werkt. Dat is voor nu geen oplossing. Ga immers niet op de functionaliteiten inleveren.

gisteren nogmaals de klantenservice gesproken en kom hier echt geen meter verder. De 5 personen die ik nu heb gesproken uit verschillende gesprekken zijn zwaar onder niveau dat je mag verwachten van een onderneming als Odido.

Wordt nu als het goed is binnen 3-5 werkdagen terug gebeld door een technisch engineer.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @evert1984, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Dit klinkt als hetzelfde probleem als in dit topic wordt omschreven:  

 

 

Dit is mijn laatste update in dit topic van een paar minuten geleden: 

  

Hey all, zoals jullie hier kunnen lezen hebben een aantal klanten de nieuwe firmware gekregen. We zijn op dit moment aan het testen of de update goed aanslaat en het met de nieuwe firmware volledig verholpen is. Zodra we dit kunnen confirmeren zullen we de update naar alle klanten gaan pushen. Bedankt voor jullie geduld, dat stellen we zeer op prijs!

 

Reageer