Skip to main content

Sinds een week of 2 moet ik dagelijks of soms nog vaker, mijn T56 opnieuw opstarten omdat ik niet meer in kan loggen bij mijn wifi. Krijg melding WPA3 verbinding vereist of gebruiker heeft verbinding afgesloten. Geprobeerd om WPA2 in te schakelen, wisselen met diverse andere instellingen, geen blijvend resultaat. Modem gereset, ook geen effect. Ik las iets over een update, mogelijk is dit hier ook van toepassing? Ik hoor graag!

@SL73 

Zit je toevallig op het Delta netwerk? Daarop speelt momenteel een storing:

https://community.odido.nl/algemeen-490/31-07-2024-problemen-met-de-vaste-internetverbinding-367254


Klopt, was vanmorgen nog niet terug te vinden maar zag het inmiddels ook. Dus dat is een ander verhaal.

 

Gr Simon 


Goedemorgen @Tommie van Odido 

 

Helaas vanmorgen toen ik wakker werd weer geen wifi.

Voor zover ik kan zien gisteravond om 22.30 uitgevallen. Toen sliep ik al, dus verder niet veel wifi activiteit op dat moment 

 

Gr Simon 

 

 


Zou je de volgende devices kunnen voorzien van een herstart @SL73? Deze geven een lease-time error namelijk. Het internet was zelf niet weggevallen om 22:30 dus gok dat het komt door een verstoring.

04:17:b6:5c:c4:7f

00:00:c0:42:4f:d2

ec:b5:fa:2f:15:2d

 

 


Dag ​@Tommie van Odido 

 

Helaas begint het gesodemieter met uitvallende wifi weer opnieuw. 

Ik heb hem de laatste 2-3  weken weer een aantal keren opnieuw op moeten starten.

Begin er zo langzamerhand over te denken om over te stappen naar een andere provider. Voorheen nooit problemen gehad, sinds ik bij Odido ben is dit begonnen. Hopelijk weten jullie nog een oplossing? Andere modem??

 

Gr Simon 


Hey ​@SL73, zou je de datum en tijdstip willen noteren van de uitval? Dan kan ik die data weer omhoog halen om te kijken of de WAN verbinding wegvalt of dat het door een verstoring van je eigen apparaten komt. 

 


Reageer