Sinds een week of 2 moet ik dagelijks of soms nog vaker, mijn T56 opnieuw opstarten omdat ik niet meer in kan loggen bij mijn wifi. Krijg melding WPA3 verbinding vereist of gebruiker heeft verbinding afgesloten. Geprobeerd om WPA2 in te schakelen, wisselen met diverse andere instellingen, geen blijvend resultaat. Modem gereset, ook geen effect. Ik las iets over een update, mogelijk is dit hier ook van toepassing? Ik hoor graag!
Zit je toevallig op het Delta netwerk? Daarop speelt momenteel een storing:
https://community.odido.nl/algemeen-490/31-07-2024-problemen-met-de-vaste-internetverbinding-367254
Klopt, was vanmorgen nog niet terug te vinden maar zag het inmiddels ook. Dus dat is een ander verhaal.
Gr Simon
Goedemorgen
Helaas vanmorgen toen ik wakker werd weer geen wifi.
Voor zover ik kan zien gisteravond om 22.30 uitgevallen. Toen sliep ik al, dus verder niet veel wifi activiteit op dat moment
Gr Simon
Zou je de volgende devices kunnen voorzien van een herstart
04:17:b6:5c:c4:7f
00:00:c0:42:4f:d2
ec:b5:fa:2f:15:2d
Dag
Helaas begint het gesodemieter met uitvallende wifi weer opnieuw.
Ik heb hem de laatste 2-3 weken weer een aantal keren opnieuw op moeten starten.
Begin er zo langzamerhand over te denken om over te stappen naar een andere provider. Voorheen nooit problemen gehad, sinds ik bij Odido ben is dit begonnen. Hopelijk weten jullie nog een oplossing? Andere modem??
Gr Simon
Hey
Hallo
Zojuist weer uitgevallen, zondag 24/11 rond 16.15
Mvg Simon
En om 17.23 ongeveer weer uitgevallen
En om 17.55 ongeveer weer
Op het moment dat de wifi uitvalt, valt ook even het bedrade signaal weg. Kijk tv via internet, bedraad en deze blijft dan ook even hangen maar gaat even later wel.door.
Gr Simon
21.10 weer uitgevallen
Gr Simon
Dank voor alle data
Hallo
Ik heb de modem opnieuw opgestart nadat de wifi uitgevallen is. Anders krijg ik de wifi ook niet meer op gang.
Voor uitval niks aan modem gedaan.
Gr Simon
Die reboot zie ik inderdaad terug
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.