Verbinding niet privé

  • 18 April 2024
  • 4 reacties
  • 43 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 4 reacties

Sinds we Odido internet hebben afgesloten krijg ik telkens deze melding op m'n laptops en telefoons in huis. Verschillende soorten laptops van hp tot Dell van Samsung telefoons tot Apple iPhones, ontzettend onhandig als je wilt studeren. Gelukkig kan ik mijn mobiele hotspot aanzetten, waardoor ik alsnog verder kan.

Dit probleem doet zich trouwens voor op verschillende websites van Netflix tot Google scholar. Graag advies over hoe dit op te lossen is. Tevens ook al mijn 3e topic binnen deze community, persoonlijk zouden ik en m'n familie het enorm waarderen dat we krijgen waar we voor betalen; 1000mb/s internet die doet wat het moet doen. Alvast bedankt! 

Jaapje78 12 dagen geleden

Als je even op geavanceerd klikt en daar op toch doorgaan kun je daarna bovenin links naast de url het certificaat bekijken. Ik ben heel benieuwd wat daar staat, dat geeft namelijk vast weer waar het op mis gaat.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @BasB_99 

Maak je gebruik van Extra Veilig Online? Ik weet niet of je dat tijdelijk kan uitzetten maar je kan het eens proberen.

Bovenstaande website opent hier met Odido zonder problemen.

Reputatie 3

Als je even op geavanceerd klikt en daar op toch doorgaan kun je daarna bovenin links naast de url het certificaat bekijken. Ik ben heel benieuwd wat daar staat, dat geeft namelijk vast weer waar het op mis gaat.

Hallo @BasB_99 

Maak je gebruik van Extra Veilig Online? Ik weet niet of je dat tijdelijk kan uitzetten maar je kan het eens proberen.

Bovenstaande website opent hier met Odido zonder problemen.

Beste Waqqas, 

Dank u wel voor uw bericht. Het is niet het geval dat ik veilig online aan heb staan. Dit probleem is niet altijd het geval, zodra het bij 1 website gebeurt dan is dat bij alle websites het geval. 

Reputatie 3

en bij een andere browser? of wellicht even cookies verwijderen?

Reageer