Skip to main content

Thuis veilig online kan ik niet activeren


Ik probeer thuis veilig online te activeren. Activatie voorbereiden in de app gaat prima. Vervolgens moet de app aan de router gekoppeld worden. Dit scherm wordt steeds vervangen door....er is iets mis gegaan, probeer het opnieuw.  Ik heb de app al verschillende malen verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.  Ook dit helpt niet. Telefonisch contact met Odido gaf ook geen resultaat. Wat kan ik nu nog proberen?

11 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Helenmax, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken maar TVO is wel actief op het modem dus het zou moeten kunnen. Ik heb voor de zekerheid een reprovisie uitgevoerd op het modem, kan je een volledige powerflip uitvoeren en het opnieuw proberen? Als dit niet lukt, graag het modem volledig resetten door het knopje achterop 30 seconden lang ingedrukt te houden met een tandenstoker. Probeer ook een ander device waar je de app op kan installeren om te kijken of het daar wel mee lukt!

 

Powerflip

  1. Haal de stekker van het modem en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
  2. Wacht minimaal 10 seconden
    • Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
  3. Doe de stekker terug in het stopcontact van het modem en laat alles volledig opstarten
  4. Controleer of de verbinding stabiel is.

 

 goede dag .

 

ik heb het zelfde prbleem met het activeren van thuis veilig online .

ik krijg dan deze fout te zien als ik het probeer te activeren.

ik heb de modem ook al gereset.

 

groet hans

 

hallo .

 

ik probeer die powwerflip vanmidag eens.

 

 

mvg hans coenen

Hallo,

 

Bedankt voor jullie reactie. Ik heb de powerflip verschillende keren gedaan em modem gereset.  Helaas met geen enkel resultaat.

 

Groetjes Helen

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Helenmax, ik heb een reprovisie uitgevoerd en het modem op een afstandje gereset. Kan je het proberen met de standaard instellingen? 

Super bedankt, Tommie!

Ik ben nu op vakantie, maar als ik terug kom, zal ik het direct proberen.... 

Wordt vervolgd.…

 

Groetjes Helen 

@Tommie van Odido ik heb ook dat zelfde probleem .

mvg hans coenen

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Hanscoenen1989, ik zie dat je TVO hebt opgezegd, klopt dit?

Ik heb voor de zekerheid bij jou ook een reprovisie uitgevoerd en van een afstandje gereset. Kan je kijken of het nu wel werkt? Laat de standaard instellingen staan zoals ze zijn.

Hoi .

 

Ik had het gezien ja dat is niet de bedoeling geweest heb 1 media bij opgezegd .denk dat ik iets verkeerd heb gedaan.alles werk weer normaal hier top bedankt .

 

Mvg hans

Reputatie 7
Badge +9

Ah check, ik zie dat het nu weer hersteld is @Hanscoenen1989! Gelukkig werkt het weer, fijn weekend alvast. 

Yess alles is hersteld WiFi netwerk instellingen heb ik ook weer teug gezet .en het werk helemaal zoals het hoort .top bedankt fijn weekeind alvast .

 

Mvg hans c

Reageer