Skip to main content
Beantwoord

Geen diensten Putten 3882

  • 20 June 2024
  • 63 reacties
  • 2687 Bekeken

Behalve Ermelo en Harderwijk zit ook postcode 3882 in Putten al sinds 13:00 zonder internet.

Wanner is dit opgelost??

63 reacties

Reputatie 7
Badge +14

De KPN kabel is beschadigd waar Odido ook gebruik van maakt.  Dus de monteurs kunnen alleen via Ziggo kijken ;)

Nee, daar wordt hard doorgewerkt, maar het wordt wel donker en bij een complexe storing kunnen vele vezels betrokken zijn. Dat kost tijd...

Drama dit.. mag verlengen dus mogen wel met een hele goede aanbieding komen als ze me willen houden. Leuk zo'n unlimited voucher aanbieden, heb je dus helemaal niks aan als je al unlimited hebt, of bij een andere provider zit zoals me vriendin en nu door je bundel bent hierdoor. En nu iedereen hier in de regio op 4/5g zit is t mobiele internet ook niet vooruit te branden..

Klopt als een bus, beeld hapert en valt constant stil.

Zal mij niet verbazen als er totaal niet meer gewerkt wordt aan dit probleem en dat de monteurs lekker voetbal zitten te kijken (uiteraard niet via Odido).

Zal wel een weekend zonder tv en internet worden vrees ik.

De wifi en kabel doen het zojuist hier weer:) kan ik toch nog even de elden ring dlc gaan spelen haha

Het was even wachten maar hier werkt het internet weer (postcode 3882). Niet de beste ervaring als nieuwe klant maar dit was overmacht.

 

Wel zouden we graag, en ik weet niet of anderen ook weten dat dat kan, de compensatie op onze maandrekening. Zou netter zijn geweest als Odido dat uit zichzelf zou aanbieden aan iedere getroffen klant gezien het een wettelijk geregelde regeling is. De gemiste inkomsten verhalen jullie neem ik aan toch op het verantwoordelijke bedrijf die daar vast voor verzekerd is.

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @MatthijsMM 

Bij een storing van tussen de 12 en 24 uur krijgt u ten minste 1/30 deel van uw maandelijkse abonnementskosten terug. Duurt de storing tussen de 24 en 48 uur? Dan heeft u recht op een vergoeding van 2/30 deel van de maandelijkse abonnementskosten, enzovoort.

Een storing van in totaal 12 uur of minder telt niet mee. 

Reputatie 7
Badge +14

Als je het naar boven afrond is 1.5 dagen storing:

Maandbedrag/30 x 2.…

Maar fijn dat ze keihard hebben doorgewerkt,  ook al was het weer laat geworden. 

Goedemorgen @Cristien 

Dat klopt inderdaad en dat benoem ik. En nu?

Reputatie 7
Badge +14

Een moderator zal hierin wat voor je kunnen  betekenen,  ze lezen mee!

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @Cristien 

Dat klopt inderdaad en dat benoem ik. En nu?

En nu is het fijn dat alles het weer doet 🌞👍en iedereen zo hard heeft gewerkt in de nacht en moet je afwachten tot de moderators reageren.

In het weekend kan dat iets langer duren.

Met vriendelijke groet,

Cristien (net als jij een klant) 

Reputatie 2

Yes, bij mij doet alles het weer, opgelost! Fijn.

 

Reputatie 7
Badge +3

@Ron1968 @rtxnl @MatthijsMM @HWS Ik heb voor jullie allemaal de vergoeding voor de tijd dat jullie geen gebruik hebben kunnen maken van onze diensten in het systeem gezet. Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging. 

Het systeem berekend dit automatisch en het bedrag zal worden verrekend met een volgende factuur. 

Reputatie 2

Goedemiddag ODIDO,  goede service, bedankt! 

 

@Ron1968 @rtxnl @MatthijsMM @HWS Ik heb voor jullie allemaal de vergoeding voor de tijd dat jullie geen gebruik hebben kunnen maken van onze diensten in het systeem gezet. Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging. 

Het systeem berekend dit automatisch en het bedrag zal worden verrekend met een volgende factuur. 

Goedemiddag Teresa, ik zou ook graag in aanmerking komen voor de vergoeding, Mijn postcode is XXXX en heb een 2Gb internet abonnement..

 

Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

Reputatie 7
Badge +3

@MischaRs Ik heb dit gelijk voor je in orde gemaakt! Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging. 

Reageer