Beantwoord

Sonos probleem met Zyxel VMG8825-T50

  • 17 November 2019
  • 27 reacties
  • 2262 Bekeken


Toon eerste reactie

27 reacties

Hi Tommie,

Hebben het los gekoppeld de 4G en 5G maar dat hielp ook niet.

Terwijl het eerst gewoon werkte tot maand of ander halve maand terug toen ging het geluid Haperen.dus ik vraag me af wat er in de tussen bij jullie veranderd is.

Ik kan een groep vormen met de Sonos Move maar ik kan geen Google Assistent op mijn Sonos One zetten ( dan kan het vinden en zegt alles moet op de zelfde wifi staan) en op de Move kan het niet verbinden met Sonos als ik zeg speel muziek af .

Ja alles up to date .

Heb eerst met Sonos Support gechat en later gebeld voor dat ik bij jullie aan de bel hing.

Sonos support kan niet vinden in diagnose en  zegt moet naar provider..

 

@WJH_23 is een bedrade verbinding te realisren voor één van de wifipunten? Zou je alles dan opnieuw kunnen verbinden met je netwerk? Ik zie namelijk geen fouten omhoog komen met je verbinding. 

Hoi,

Ik heb één van de wifipunten bedraad verbonden, maar Sonos maakt nog steeds geen verbinding met het draadloze netwerk, helaas!

 

 

Reageer