Beantwoord

Sonos probleem met Zyxel VMG8825-T50

  • 17 November 2019
  • 27 reacties
  • 2262 Bekeken


Toon eerste reactie

27 reacties

Reputatie 2

Hoi Pieter,

 

Dat vraag ik me ook af. Foutcode 30, wat hij nu aangeeft, wil zeggen dat één van de speakers er niet in slaagt het update bestand te downloaden. De oplossingen die hierbij gegeven worden zijn enkele oplossingen die ik al geprobeerd heb.

 

Ik heb het idee dat het t-mobile modem iets blokkeert. Maar zover rijkt mijn kennis niet.
UPNP staat ingeschakeld. Ik heb de vraag ook aan Sonos gesteld, ik wacht ook nog even op een reactie vanuit die kant.

Reputatie 7
Badge +3

@Markgoessens 

Bekabeld aangesloten zou in eerste instantie het probleem moeten oplossen, maar het blijkt dus niet.

Haalt je SONOS wel de update binnen, of heeft hij totaal geen enkele connectie naar buiten?

Heb je UPNP op enabled staan?

Reageer